998 kirjoitti:ridikulous kirjoitti:998 kirjoitti:Minulla on ollut monia kummitus havaintoja ja melkein kaikki koulussa! Tässä pari:
Kun olin kaverini kanssa menossa vessaan (koulussa) vessassa valonkatkaisija rämppäsi päälle/pois ja valot samaan aikaan niinkuin aina.Ja sitten on toinen kun lin sen saman kaverin kanssa niiden luona me oltiin vaan kotona niin me mentiin keittiöön ottaa välipalaa kun kaikki kaapit aukesi tosi kovalla vauhdilla! Ja kaapeissa olevat lautaset lensivät ulos
kaapeista sitten kului noin 2 sekunttia ja mun kaverin vieress on läpinäkyvä hahmo!
Oot varmaan ihan tosissas.
No oon!
Riikervo kirjoitti:En suosittele tämän viestin lukemista herkemmille lukijoille.
Aika karmivaa minusta, jos tuo on täyttä totta.
Deadkid kirjoitti:Minulla on aina välillä tapana nähdä valkoinen nainen. Se on välillä hieman ahdistavaa koska yleensä näen hänet öisin tai iltaisin. Kerran kun olin sammuttamassa tietokonetta huomasin tietokoneen ruudulle heijastuvan tämän naisen kuvan kun hän olisi seissyt takanani. Käännyin mutta siellä ei ollut ketään. Tämän naisen olen myös nähnyt joskus illalla kun olen kävellyt kaverini kanssa jossain ulkona joskus jonkun ikkunassa tai muualla.
Minä myös olen välillä kuullut jonkun hokevan minun nimeäni tai sanovan jotai jos olen ollut jonkun kaverini seurassa ole aina ollut ainoa joka nämä äänet on kuullut.
Sitten olen huomannut että kun olin pienempänä meidän entisessä asunnossa yksin meillä tippui tavaroita pöydiltä ja on kai taulujakin tippunut vaikka ei ole minkään laista ilmavirtausta.
Ehkä mieleen parhaiten jäänyt kokemus oli kun olin siellä entisessä asunnossa ja olin menossa nukkumaan ja laitoin valot pois päältä ja kävin makaamaan niin minun radio meni päälle ja voluumi oli täysillä. Nousin ylös ja kävin sammutamassa radion ja vedin johdon seinästä. Myöhemmin kun menin sänkyyn kuulin kun joku painoi jatkuvasti voluumi nappia (se pitää sellaista ihme natinaa kun sitä painaa).
Tämän radion äänen voimakkuutta voi säätää vaan kun se on päällä ja en sitä ollut täysillä soittanut.
Kai näihin on jotai luonnollisia selityksiä mutta ne jäivät vaivaamaan.. Vielä kun niitä aina välillä tapahtuu.. Sori muuten tekstin epäselvyys.
Anti-Gravity kirjoitti:Deadkid kirjoitti:Minulla on aina välillä tapana nähdä valkoinen nainen. Se on välillä hieman ahdistavaa koska yleensä näen hänet öisin tai iltaisin. Kerran kun olin sammuttamassa tietokonetta huomasin tietokoneen ruudulle heijastuvan tämän naisen kuvan kun hän olisi seissyt takanani. Käännyin mutta siellä ei ollut ketään. Tämän naisen olen myös nähnyt joskus illalla kun olen kävellyt kaverini kanssa jossain ulkona joskus jonkun ikkunassa tai muualla.
Minä myös olen välillä kuullut jonkun hokevan minun nimeäni tai sanovan jotai jos olen ollut jonkun kaverini seurassa ole aina ollut ainoa joka nämä äänet on kuullut.
Sitten olen huomannut että kun olin pienempänä meidän entisessä asunnossa yksin meillä tippui tavaroita pöydiltä ja on kai taulujakin tippunut vaikka ei ole minkään laista ilmavirtausta.
Ehkä mieleen parhaiten jäänyt kokemus oli kun olin siellä entisessä asunnossa ja olin menossa nukkumaan ja laitoin valot pois päältä ja kävin makaamaan niin minun radio meni päälle ja voluumi oli täysillä. Nousin ylös ja kävin sammutamassa radion ja vedin johdon seinästä. Myöhemmin kun menin sänkyyn kuulin kun joku painoi jatkuvasti voluumi nappia (se pitää sellaista ihme natinaa kun sitä painaa).
Tämän radion äänen voimakkuutta voi säätää vaan kun se on päällä ja en sitä ollut täysillä soittanut.
Kai näihin on jotai luonnollisia selityksiä mutta ne jäivät vaivaamaan.. Vielä kun niitä aina välillä tapahtuu.. Sori muuten tekstin epäselvyys.
Jopas jotakin.
Millaisissa tilanteissa olet nähnyt tämän hahmon?
Mainitsitko jokaisen kerran?
Oletko nähnyt sen tasaisin väliajoin vai satunnaisina hetkinä?
Arctica kirjoitti:Kuuntelin tänään kun äitini puhui hänen "bestiksensä" kanssa kummini kuolleesta pojasta joka hukkui viime syksynä moottorikelkkailessaan jokeen. Äitini kertoi että kummini oli havainnut jotain yliluonnollisia asioita talossaan. Kummini poika valmistui juuri ennen kuolemaansa sähköasentajaksi, Silloin oli joulu ja kummillani oli ikkunalaudalla sellainen sähkö kynttelikkö, siitä sammui yhtäkkiä kaikki kynttilät, sitten kun kummini tuli poikansa hautajaisista, kynttelikkö oli korjattu. Samanlaisia tapahtumia on ollut muitakin, sähkölaitteet on lakannut toimimasta ja kohta ne onkin jo korjattu.
Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa