WM_ kirjoitti:Aqua vitae kirjoitti:Kuinka pitkään istut paikallasi yleensä kirkossa ja yltävätkö muut "istumissessiosi" näihin aikoihin?
Mikäli olet ikinä kirkossa käynyt, tiedät että pitää vähän väliään nousta laulelemaan, hörisemään tai kuunnellakseen jtn. En oikein aikaa osaa sanoa, mutta istun minä muuallakin ja joudun nousemaan. Se tekeekin ihmeelliseksi, että miksi tuolleen "oireilen" sielä vain. Väsymyksestäkään se ei voi johtua, vaikka sielä usein väsyttääkin -väsyttäähän minua välillä missä vain.
Minua ei ikinä huimaa vaikka koneelta nousisin heti ylös, eikä edes vaikka sängystä juuri heränneenä niin tekisin.
portinetsija197 kirjoitti:Ihmiset eivät joskus huomaa läsnäoloani vaikka olen yli 100 kiloinen mies, pituushan oli se 187,6 cm viimeisimmän mittauksen perusteella.
portinetsija197 kirjoitti:Ihmiset eivät joskus huomaa läsnäoloani vaikka olen yli 100 kiloinen mies, pituushan oli se 187,6 cm viimeisimmän mittauksen perusteella.
Sotakoira kirjoitti:- Mietin että miksi olen olemassa? pitäisikö mun edes olla olemassa? Onko olemassaolollani mitään tarkoitusta? Miksi minä olen juuri minä?
Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa