Pelikonsolit!

Tietokoneet, musiikki, elokuvat, yleinen viihde, yms.
Tonza133
Aivan UFO

Re: Pelikonsolit!

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 18 Heinä 2009, 21:17

Zrud kirjoitti:ei oo ollu viel varaa ostaa sitä. ladattavissahan se on x-box livessä.
ja iha asialliselta näyttää.

Itse olen jo ostanut. Ihan kelpo peli, ainakin tuollaiseksi "minipeliksi".

Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viesti:

ViestiKirjoittaja Zrud » 19 Heinä 2009, 13:01

Kaipa seki jossaivaihees tulee ostettua.
Pitää eka kyl toi eka Fable ladata livestä ja tahkota siit kaikki achievementit.
Feel the LOVE

Jaarno
Isojalka

ViestiKirjoittaja Jaarno » 19 Heinä 2009, 17:26

Kyllähän tuosta pelivalikoimasta ainakin on melko turha kiistellä. Riippuhan se ihan omasta mausta.
Mutta itsekin pidän boksien valikoimasta enemmän. Pääsyynä Halot. :P

Olitkos muuten Zrud tyytyväinen Fable II?
Itse ainakin ykkösosasta tykkäsin mutta kakkosta en ole päässyt pelaan. Ja Peter Molyneuxin hypet nyt tiedetään. :roll:

Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viesti:

ViestiKirjoittaja Zrud » 19 Heinä 2009, 19:10

Ykkösen oon PCllä sitä lost chapteria muutamaa otteesee läpi tahkottua.
Fable 2 oon tahkonnu jo nii paljo et enää uupuu 2 achievementtia
Feel the LOVE

Jaarno
Isojalka

ViestiKirjoittaja Jaarno » 20 Heinä 2009, 01:18

Eli hyvältä kuulostaa. :P Perskeles pakkohan tuo olisi saada. Noh, kyllähän sitä joskus.

Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viesti:

ViestiKirjoittaja Zrud » 20 Heinä 2009, 15:43

Joo todellaki suosittelen. rahasa väärtti.
Feel the LOVE

Tähtiensusi
Muumio

ViestiKirjoittaja Tähtiensusi » 04 Elo 2009, 13:46

Meiltä löytyvät PS1 ja PS2 sekä Nintendo 64. Ei ihan uusimpia härveleitä, mutta toimivat. :)
Ehkä koko maailma onkin pelkkä illuusio.

loppumaton-kasetti
n00b

ViestiKirjoittaja loppumaton-kasetti » 08 Elo 2009, 15:34

PS2 löytyy..

Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viesti:

ViestiKirjoittaja Zrud » 08 Elo 2009, 22:36

ostin jsut Puolenkuunpeleistä Battlefield Bad Comppany Gold Editionin käytettynä :-3 söpö koristus pelihyllyyn.
Feel the LOVE

Tonza133
Aivan UFO

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 08 Elo 2009, 23:27

Zrud kirjoitti:ostin jsut Puolenkuunpeleistä Battlefield Bad Comppany Gold Editionin käytettynä :-3 söpö koristus pelihyllyyn.

Itselläni on normiversio. On muuten hyvä peli. Vihollinen menee seinän taakse piiloon, niin ei muuta kuin kranaatinheitin kehiin. Yritäppäs muuten saada sitten helikopteri pistoolilla alas moninpelissä, on nimittäin tullut sekin tehtyä :D

Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viesti:

ViestiKirjoittaja Zrud » 08 Elo 2009, 23:46

eiköhä seki onnaa jos sitä o tarpeeki pehmitetty.
Feel the LOVE

Jaarno
Isojalka

ViestiKirjoittaja Jaarno » 17 Marras 2009, 23:32

Jatkoa tuola Gamer Tag's threadista.

Vic Rattlehead kirjoitti:
Mutta mitäpä nämä pullamössö kasvatit enää ymmärtää mistään hyvästä kun aloittanut pelaamisen tällä ajalla kun pelin kelvollnen tarinallinen sisältö sun muu on vähemmän tärkeää kuin näyttävyys...

Tämä jäi nyt vähän hampaankoloon. Ensinnäkin miten ikä liittyy mitenkään konsoleihin? Ja toisekseen miten ikä liittyy siihen minkälaisista peleistä tykkää. Tottakai eri ihmiset tykkää erilaisista peleistä. Toiset tykkää perehtyä kunnolla tarinaan ja "imeytyä" mukaan ja toiset tykkää vain mättää ajankuluksi rauhassa ilman suurempia tarinoita. Big deal.

Ja voi huhhuh tätä nykyajan "pullamössö" juttua. Vittuakos me sille voidaan että meillä on helpompaa. Pitääkö meidän muuttaa johonkin siperiaan ja metsästää itse ruokamme että saadaan teidän "katkerien vanhusten" hyväksyntä. :roll:

Itse nyt kuulun näihin jotka tarinan haluavat vaikka "pullamössökasvatti" olenkin. Tosin tykkään myös monista mättöistä ilman suurempaa tarinaa. Mainittakoon nyt esimerkkinä Falloutit ja Diablot. Ei nyt esim kuumeessa mitään Fallout 2 jaksa vetää kun tarvitsee aivojakin jos haluaa tarinassa pysyä mutta Diabloja taas jaksaa vain aivottomana mättää.

Vic Rattlehead
Meedio

ViestiKirjoittaja Vic Rattlehead » 18 Marras 2009, 16:01

Jaarno kirjoitti:Jatkoa tuola Gamer Tag's threadista.

Vic Rattlehead kirjoitti:
Mutta mitäpä nämä pullamössö kasvatit enää ymmärtää mistään hyvästä kun aloittanut pelaamisen tällä ajalla kun pelin kelvollnen tarinallinen sisältö sun muu on vähemmän tärkeää kuin näyttävyys...

Tämä jäi nyt vähän hampaankoloon. Ensinnäkin miten ikä liittyy mitenkään konsoleihin? Ja toisekseen miten ikä liittyy siihen minkälaisista peleistä tykkää. Tottakai eri ihmiset tykkää erilaisista peleistä. Toiset tykkää perehtyä kunnolla tarinaan ja "imeytyä" mukaan ja toiset tykkää vain mättää ajankuluksi rauhassa ilman suurempia tarinoita. Big deal.

Ja voi huhhuh tätä nykyajan "pullamössö" juttua. Vittuakos me sille voidaan että meillä on helpompaa. Pitääkö meidän muuttaa johonkin siperiaan ja metsästää itse ruokamme että saadaan teidän "katkerien vanhusten" hyväksyntä. :roll:

Itse nyt kuulun näihin jotka tarinan haluavat vaikka "pullamössökasvatti" olenkin. Tosin tykkään myös monista mättöistä ilman suurempaa tarinaa. Mainittakoon nyt esimerkkinä Falloutit ja Diablot. Ei nyt esim kuumeessa mitään Fallout 2 jaksa vetää kun tarvitsee aivojakin jos haluaa tarinassa pysyä mutta Diabloja taas jaksaa vain aivottomana mättää.

Hahaa! Mun provosointini onnistui.

Lähinnä kieliposkessa kirjotin koko jutun, mutta olen todella sitä mieltä, että tällainen casual pelaaja on vähemmän arvostettava kun hardcore pelaaja, ja en tarkoita mitään helvetin CS nörttejä, vaan ihmistä, joka on todella kiinnostunut erilaisita peleistä taiteellisina tekeleinä ja pelialasta itsestään.

Kyllä, jotkut "teistä" todella voisi lähettää sinne Siperiaan ja jättää kuolemaan. Ei mitään hyväksyntää missään välissä, tuskinpa sellainen Siperia reissukaan on tarpeeksi kouluttamaan tällaisia nykyajan lellittyjä teinejä.

But this is the way I think, eli multa ei heru arvostusta tän sortin ihmisille. Mulle he ovat melkein alhaisempia, jos nyt niin voi sanoa.

Jaarno
Isojalka

ViestiKirjoittaja Jaarno » 18 Marras 2009, 16:44

Vic Rattlehead kirjoitti:Lähinnä kieliposkessa kirjotin koko jutun, mutta olen todella sitä mieltä, että tällainen casual pelaaja on vähemmän arvostettava kun hardcore pelaaja, ja en tarkoita mitään helvetin CS nörttejä, vaan ihmistä, joka on todella kiinnostunut erilaisita peleistä taiteellisina tekeleinä ja pelialasta itsestään.

Kyllä, jotkut "teistä" todella voisi lähettää sinne Siperiaan ja jättää kuolemaan. Ei mitään hyväksyntää missään välissä, tuskinpa sellainen Siperia reissukaan on tarpeeksi kouluttamaan tällaisia nykyajan lellittyjä teinejä.

But this is the way I think, eli multa ei heru arvostusta tän sortin ihmisille. Mulle he ovat melkein alhaisempia, jos nyt niin voi sanoa.

Kerkeshän tuota jo säikähtää. :roll:

Tulihan se "jotkut teistä" sieltä. Eikä tyyliin "kaikki pullamössösukupolven tyypit". :)
Jooh siinä mielessä samaa mieltä varsinkin näistä peililasiisolippiskovisheliumipojista mutta tuo yleistys jäi vaivaamaan tuosa aikaisemmassa viestisä.

Mutta muistetaanpa nyt että ette te kaikki vanhemmatkaa ole/ole olleet täydellisiä. :)

Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viesti:

ViestiKirjoittaja Zrud » 18 Marras 2009, 20:23

No itse olen jo vuosia halunnut päästä peli-alalle töihin. tavalla tai toisella. Ideoita riittäisi mutta yksinään niistä ei ole paljon iloa.

Ja Fable pelejä pidän TODELLA suuressa arvossa... en sen takia että ne ovat ainoastaan X-Boxille / pclle fable 1...
Vaan sen takia koska Peter Molyneux vai mite se kirjotettii nii on todellinen taiteilija. Viimevuoden ehdottomasti parhain peli oli Fable 2. ainakin omasta mielestäni.
Feel the LOVE

Jaarno
Isojalka

ViestiKirjoittaja Jaarno » 18 Marras 2009, 21:25

Jooh Molyneuxilla kyllä on hyvät ideat. Todella kova myös puhumaan omien teostensa puolesta joka nähtiin varsinkin Fable 1. ;) Hypet aina kovat.
Mutta ihan hyvin myös lunastaa lupauksensa.

Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viesti:

ViestiKirjoittaja Zrud » 19 Marras 2009, 00:03

Kyllä... tatti ojossa odotan Fable III... joka pitäisi ilmestyä 2010 loppu vuodesta :( So long time !

Lupailee Peter että hän luo Roolipelaamisen tyylin kokonaan uusiksi :D: D: D HYPEEEEEE !
Feel the LOVE

akba
Alieni

ViestiKirjoittaja akba » 21 Marras 2009, 11:50

Xbox360 löytyy Tv:n vierestä ja eniten tällä hetkellä tahkoan Call of duty: Modern Warfare 2 livessä. Suosittelen ellette ole jo hankinneet sitä.
Maailmassa on tuhansia mielenkiintoisia asioita, joista kaikista voi oppia.

Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viesti:

ViestiKirjoittaja Zrud » 21 Marras 2009, 12:29

tuliha sitä cod 4 tahkottuuu... mut ei sitä kauaa jaksannu. yksinpelin takia varmaa tulen tuon kakkosen hommaamaan.
Feel the LOVE

Jaarno
Isojalka

ViestiKirjoittaja Jaarno » 22 Marras 2009, 19:18

http://plaza.fi/edome/uutiset/sony-teke ... soleistaan
:)

Zrud. Mitä arvosteluja lukenut niin en suosittele yksinpelin takia ostamaan kyseistä peliä. Kestää vain muutaman tunnin ja juoni ei kuulemma mikään ihmeellinen ole. Pitää tuossa kokeilla kun peli nyt latauksessa.

Palaa sivulle “Ajanviete ja media”