Zrud kirjoitti:ei oo ollu viel varaa ostaa sitä. ladattavissahan se on x-box livessä.
ja iha asialliselta näyttää.
Itse olen jo ostanut. Ihan kelpo peli, ainakin tuollaiseksi "minipeliksi".
Zrud kirjoitti:ei oo ollu viel varaa ostaa sitä. ladattavissahan se on x-box livessä.
ja iha asialliselta näyttää.
Zrud kirjoitti:ostin jsut Puolenkuunpeleistä Battlefield Bad Comppany Gold Editionin käytettynä :-3 söpö koristus pelihyllyyn.
Vic Rattlehead kirjoitti:
Mutta mitäpä nämä pullamössö kasvatit enää ymmärtää mistään hyvästä kun aloittanut pelaamisen tällä ajalla kun pelin kelvollnen tarinallinen sisältö sun muu on vähemmän tärkeää kuin näyttävyys...
Jaarno kirjoitti:Jatkoa tuola Gamer Tag's threadista.Vic Rattlehead kirjoitti:
Mutta mitäpä nämä pullamössö kasvatit enää ymmärtää mistään hyvästä kun aloittanut pelaamisen tällä ajalla kun pelin kelvollnen tarinallinen sisältö sun muu on vähemmän tärkeää kuin näyttävyys...
Tämä jäi nyt vähän hampaankoloon. Ensinnäkin miten ikä liittyy mitenkään konsoleihin? Ja toisekseen miten ikä liittyy siihen minkälaisista peleistä tykkää. Tottakai eri ihmiset tykkää erilaisista peleistä. Toiset tykkää perehtyä kunnolla tarinaan ja "imeytyä" mukaan ja toiset tykkää vain mättää ajankuluksi rauhassa ilman suurempia tarinoita. Big deal.
Ja voi huhhuh tätä nykyajan "pullamössö" juttua. Vittuakos me sille voidaan että meillä on helpompaa. Pitääkö meidän muuttaa johonkin siperiaan ja metsästää itse ruokamme että saadaan teidän "katkerien vanhusten" hyväksyntä.![]()
Itse nyt kuulun näihin jotka tarinan haluavat vaikka "pullamössökasvatti" olenkin. Tosin tykkään myös monista mättöistä ilman suurempaa tarinaa. Mainittakoon nyt esimerkkinä Falloutit ja Diablot. Ei nyt esim kuumeessa mitään Fallout 2 jaksa vetää kun tarvitsee aivojakin jos haluaa tarinassa pysyä mutta Diabloja taas jaksaa vain aivottomana mättää.
Vic Rattlehead kirjoitti:Lähinnä kieliposkessa kirjotin koko jutun, mutta olen todella sitä mieltä, että tällainen casual pelaaja on vähemmän arvostettava kun hardcore pelaaja, ja en tarkoita mitään helvetin CS nörttejä, vaan ihmistä, joka on todella kiinnostunut erilaisita peleistä taiteellisina tekeleinä ja pelialasta itsestään.
Kyllä, jotkut "teistä" todella voisi lähettää sinne Siperiaan ja jättää kuolemaan. Ei mitään hyväksyntää missään välissä, tuskinpa sellainen Siperia reissukaan on tarpeeksi kouluttamaan tällaisia nykyajan lellittyjä teinejä.
But this is the way I think, eli multa ei heru arvostusta tän sortin ihmisille. Mulle he ovat melkein alhaisempia, jos nyt niin voi sanoa.
Palaa sivulle “Ajanviete ja media”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa