Tähtiensusi kirjoitti:No eikö se Deja Vu ole juuri tuollainen mitä selitit? Kaikki tapahtuu juuri tietyssä järjestyksessä, sama paikka, samat ihmiset, samat puhutut asiat, sama sää...
afonya kirjoitti:Tähtiensusi kirjoitti:No eikö se Deja Vu ole juuri tuollainen mitä selitit? Kaikki tapahtuu juuri tietyssä järjestyksessä, sama paikka, samat ihmiset, samat puhutut asiat, sama sää...
No siis olen ymmärtänyt, että joillekuille Déjà vu -tunne voi tulla pelkästään jostain yksittäisestä jutusta, mutta minulla siihen tilanteeseen liittyy yleensä monta juttua jonka takia se tilanne tuntuu vielä todellisemmalta.
Skauris kirjoitti:No. Ensimmäinen uni jonka näin, oli että hän oli polvistunut eteeni. En oikein pitänyt hänestä, hän tuntui jotenkin ylimieliseltä ja julkealta, vaikkei kohdistanutkaan sitä ehkä minuun.
Se jäi mietityttämään, mutten pohtinut asiaa sen tarkemmin.
Seuraavassa unessa näin edessäni vain mustaa. Sen mustan keskeltä ilmestyi eteeni kruunu joka pyöri hohdellen edessäni.
Kolmannessa unessa olin tullut töistä kotiin ja kuulin kolinaa kylpyhuoneesta. Menin kylppäriin veitsi kädessäni ja repäisin suihkuverhon auki, tämä samainen mies seisoi siinä suihkuverhon takana.
Sanoin kyllästyneesti: "Sinäkö taas?".
Hän puhui minulle jotain, mitä en muista. Olin vain hiljaa ja tuijotin seinää.
Silloin hän nappasi veitsen kädestäni ja viilsi oikeaan käteeni haavan ja sanoi: "Etkö jo käsitä? Arpemme ovat samat".
Niin että en sitten tiedä, sen verta kusipäiseltä vaikuttanut unissa etten ole varma haluaisinko löytää sitä.
kummo kirjoitti:Miun kaverin siskolla ja sen äidillä on ihan kauheet noitavaistot
Sen äidillä mummoassa tälläinen kokemus:
Hänen aviomies oli rekkaa ajamassa työkseen. Naiselle tuli sellane "olo" että jotai sattuu matkalla..
Meni n. 2 tuntia ja sen mies soittaa joltai huoltsikalta että ei pääse tänään kotiin ku tiellä oli liukasta ja ajoi ojaan.
Muita en tuolta perheeltä muista mutta sitten äitipuolen vähän jälkeenjäänyt sisko:
-Ennusti sen että pojat muuttaa pois kotoa osapuilleen päivän tarkkuudella.. pojille kerrottiin ennustuksesta vasta ku ne muuttu
-Ennusti oman lemmikkinsä kuoleman
-Ennusti miun äitipuolen avioeron (vaikkei kukaa sille ollu sanonu et miu äitipuolel menee silloisen miehensä kanssa huonosti)
Ja taisi se jonku tuttunsa onnettomuuden tai jonku ihmisen kuoleman ennustaa (jos muistan ni jollain tapahtui keskenmeno). Nykyään kun se sanoo jotain tai meinaa sanoa ni kaikki vaa hyssyttelee koska eivät tahdo kuulla tulevasta mitään, ainakaan pahaa
Esme kirjoitti:Pitäisi vain opetella kuuntelemaan noita tuntemuksiaan selvemmin, mutta ei sitä tule aina niin huomioitua kuin vasta jälkeenpäin, että näinhän minä tunsin!
Palaa sivulle “Parapsykologia”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa