Eli iloisin mielin ja hymy persiissä tätä maapalloa tallaan ja teen parhaani että kanssaihmisillä ja eläimillä olisi hyvä olla. Jos kuolen nuorena, vaikka huomenna, tiedän ainakin, että tein parhaani ja elin kuten halusin.
  Eli iloisin mielin ja hymy persiissä tätä maapalloa tallaan ja teen parhaani että kanssaihmisillä ja eläimillä olisi hyvä olla. Jos kuolen nuorena, vaikka huomenna, tiedän ainakin, että tein parhaani ja elin kuten halusin. .. minäkin murehin yhessä vaiheessa vähän väliä, että mitä jos saa jonkun taudin tms. mutta nykyään sitä vaan ajattelee, että sehän on osa tätä elämää.. tietenkin toivon ettei itselleen tai läheisille ihmisille tulisi mitään vakavaa tautia, mutta ei sitä jaksa kokoajan murehtia... eikö elämä ole elämistä varten
 .. minäkin murehin yhessä vaiheessa vähän väliä, että mitä jos saa jonkun taudin tms. mutta nykyään sitä vaan ajattelee, että sehän on osa tätä elämää.. tietenkin toivon ettei itselleen tai läheisille ihmisille tulisi mitään vakavaa tautia, mutta ei sitä jaksa kokoajan murehtia... eikö elämä ole elämistä varten  ... "käymään vaan tänne tultiin eikä olemaan"
 ... "käymään vaan tänne tultiin eikä olemaan"
 varsinkin paapan taistelu syövän kans ja ne sen viimeiset päivät syöpyi niin pahoin mieleen et varmaan senkin takia pelkään koko ajan
  varsinkin paapan taistelu syövän kans ja ne sen viimeiset päivät syöpyi niin pahoin mieleen et varmaan senkin takia pelkään koko ajan  
 . Asian saattaisi tietysti muuttaa se että itselle sattuisi jotain ja selviäisi siitä hengissä. Siten luultavasti oma elämä saisi aivan uudenlaista sisältöä ja sitä oppisi arvostamaan elämää ja sitä että on terve. Ehkäpä sen jälkeen osaisi myös arvostaa läheisiä ihmisiä enemmän, eikä olisi aina että "mulle kaikki heti nyt oon kultalusikka suussa syntynyt". Nykyään tuntuu että ihmisille on tärkeää että on hienot autot ja kämpät ja muutakin tilpehööriä niin perkeleesti, ja muutenki elämä tuntuu pyörivän kaiken krääsän ympärillä. Läheiset ja oma elämä + terveys on itsestään selvyys. Tietysti ei saisi yleistää mutta Itsellä ainakin olisi näissä asioissa peiliin katsomisen paikka. Anteeksi jos loukkasin kommenteillani jotakin jollain kierolla tavalla, mutta tämä on minun näkemykseni tästä nyky menosta.
 . Asian saattaisi tietysti muuttaa se että itselle sattuisi jotain ja selviäisi siitä hengissä. Siten luultavasti oma elämä saisi aivan uudenlaista sisältöä ja sitä oppisi arvostamaan elämää ja sitä että on terve. Ehkäpä sen jälkeen osaisi myös arvostaa läheisiä ihmisiä enemmän, eikä olisi aina että "mulle kaikki heti nyt oon kultalusikka suussa syntynyt". Nykyään tuntuu että ihmisille on tärkeää että on hienot autot ja kämpät ja muutakin tilpehööriä niin perkeleesti, ja muutenki elämä tuntuu pyörivän kaiken krääsän ympärillä. Läheiset ja oma elämä + terveys on itsestään selvyys. Tietysti ei saisi yleistää mutta Itsellä ainakin olisi näissä asioissa peiliin katsomisen paikka. Anteeksi jos loukkasin kommenteillani jotakin jollain kierolla tavalla, mutta tämä on minun näkemykseni tästä nyky menosta.Aqua vitae kirjoitti:Enemmän kuolemassa se, että miten muut reagoisivat tilanteeseen. Sitä kun ei halua aiheuttaa turhaa mielipahaa kenelleekään. :/
Regendos kirjoitti:Aqua vitae kirjoitti:Enemmän kuolemassa se, että miten muut reagoisivat tilanteeseen. Sitä kun ei halua aiheuttaa turhaa mielipahaa kenelleekään. :/
Sitä mahtaa mitettiä, mutta jokainen meistä on oman elämän päähenkilö, joten en usko kenenkään olevan niin epäitsekäs, että välttelisi kuolemaa omaisten surun takia.
Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa