Nemesis kirjoitti:viltsu kirjoitti:Voi Voi...Taas näitä hevi miehiä lisää foorumille.
uijuij, oonki mies! (luulin et oon tyttö 0.0)
Oi anteeksi.

Nemesis kirjoitti:viltsu kirjoitti:Voi Voi...Taas näitä hevi miehiä lisää foorumille.
uijuij, oonki mies! (luulin et oon tyttö 0.0)
Zrud kirjoitti:no mä postaan you tubee täs jokupäivä sitte jonkun räp kappaleen.
ja itse puhuin et räppiä voi tehdä kuka vain. mutta hyvää räppiä ei tee kukaan tai sitten ne ei sitä halua. joten teen samaa chaissea kuin muutkin suomi räppääjät.
Jaarno kirjoitti:Kyllä tämä silti mun mielestä on "väärin" kun haukutaan räppäreitä yms. musikaalisesti lahjattomiksi yms.
En minäkään räpistä tykkää mutta se johtuu ihan itsestäni eikä räpin tekijöistä. Kyllähän jonkun sinfoniaorkesterinkin soittajat osaavat soittaa todella hyvin mutta en kestä sitä musiikkia.
Sama kuin väittäisi lanttulaatikon tekijää lahajttomaksi ruoantekijäksi ja perunamuusin tekijää lahjakkaaksi.
Aqua vitae kirjoitti:Oli se kuinka yksinkertaista, halpamaista, säälittävää pullamössöä, joku siitä silti tykkää. Ei sitä käy kiistäminen. Ei se heidän neuroratojaan heti muuta, jos nuo sanoo. Ei sillä ole väliä kuinka "lahjattomana" sitä pitää jos se kuulostaa hänestä hyvältä.
Tämä on NIIN turhaa... huoh...
Zrud kirjoitti:sehä siinä onki. joku tykkää siitä ja joku ei.
ja silti itse kyllä dissaan sitä aina paikan tullen....
miksi kaikessa mitä teen pitäisi olla jotain loogisella tavalla ajateltuna järkeä?
Vic Rattlehead kirjoitti:Zrud kirjoitti:sehä siinä onki. joku tykkää siitä ja joku ei.
ja silti itse kyllä dissaan sitä aina paikan tullen....
miksi kaikessa mitä teen pitäisi olla jotain loogisella tavalla ajateltuna järkeä?
Niinno, itse dissaan joskus ihan vaan koska rakastan sitä ihmisten provosointia... Sanokaa mua vaikka lapselliseks tai sairaaks mutta mä oikeesti nautin kun saan jonkun ihmisen raivostuun, koska itse oon sellanen ihminen, että en välitä mistään hevon vittuakaan. Se on vaan niin saatanan viihdyttävää nähdä jonkun hikeentyvän niin helpolla.(=offtopic)
DS8 kirjoitti:Uskoin (oikeastaan toivoin) että tämä aihe olisi kuollut ensimmäisen viikon jälkeen. Eipä kuollut. Koitin kaikin voimin estää itseäni kommentoimasta tänne mitään, mutta epäonnistuin.
Miten ketään voi yksinkertaisesti olla noin suppeakatseinen musiikin suhteen? "kun kuuntelen tätä, en voi kuunnella tota." MIKSI?
"Joo en tykkää siit:)" - Okei, mutta miksi tulla foorumilla, jonka aihepiiri ei liity mitenkään musiikkiin, selvittelemään siitä miten paljon ei tykkää jostakin musiikkityylistä?
Ja noista väitteistä, joiden mukaan rap-/hiphopmusiikkin ei tarvita taitoa... Jos oikeasti haluatte puhua jostakin aiheesta, kannattaa perehtyä siihen hieman MTVtä paremmin.
Ja ennen kun joku vitun idiootti tulee huutelemaan mulle jotain "lökäpöksyhippi!!2"- tason kommenttia, ilmoitan vielä että kuuntelen rappia (mm. Julma-Henri, K.G.B., Papa Rassi, Necro ym.) kuten myös metallia (Darkspace, Black Funeral, Electric Wizard, Graveland ym.) En ymmärrä miten toinen genre voisi sulkea toisen pois, ellei ajatusmaailmat mene täysin ristiin?
Ja ps. kyllä mä tiedän sellaisia metallibändejäkin jotka eivät osaa tehdä musiikkia saati sitten soittaa.
Palaa sivulle “Ajanviete ja media”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa