Yleinen Uniaihe

Jooga, meditaatio, hypnoosi, transsi, unet, gurut, mystiikka ym. henkisyyteen liittyvä
Laamanni
Alieni

Re: Yleinen Uniaihe

ViestiKirjoittaja Laamanni » 21 Loka 2008, 18:27

Ihan pikkuruisena penikkana näin monta peräkkäistä yötä samaa unta, jossa olen punamustan, pimeän tunnelin toisessa päässä. Toisesta päästä juoksee verikoira, joka on tulossa tappamisenhimoisena kohti. Ei tule edes mieleen, kuinka uni loppuu, luultavasti herään/tulee toinen uni sen jälkeen, kun koira on metrin päässä.
Uneen on kyllä selvä selitys, ja se on se, että pelkäsin pienenä kuollakseni koiria.
Seuraava uni on taas huonosti muisteltu, mutta olin vihreähkössä pimeässä maisemassa, jossa oli pelikoneita ym. muuta normaalia tavaraa. Siellä oli kaiken näköisiä demoneita ja haamuja, ja yksi ottaa olkapäästäni kiinni.

Viimeinen on kaikista ärsyttävin ja traumoja aiheuttavin. Olen jossakin Grand Thef Auto - tyyppisessä maisemassa, eli suuressa animaatiomaailmassa, ja järki pakottaa ymmärtämään, että tässä maisemassa "pelaa" vain minä ja zombie/murhaaja/kummitus. Sitä unta näin aika kauan saman yönä, ja loppui todella pelottavaan pakojahtiin tätä olentoa karkuun.

Kaappimörköjä on esiintynyt harvoin, kerran uneksin että kaapissani oli tosin ystävällinen titinalle :alien2:
Naapurin poika ajeli pyörällä ohi juuri tarpeeksi sumuisesti näkyen kameralle = Laitan sen YouTubeen ja saan kaikki uskomaan että hallitus kusettaa meitä.

Aurelia
Maahinen

ViestiKirjoittaja Aurelia » 02 Marras 2008, 14:14

Varhaisin uni jonka muistan oli painajainen jossa menin Tampereen työväen teatteriin ja kävelin siellä punaisen maton päällä tutti suussa kun käytävää lähti rymistämään minua kohti vähäv piikkisikaa muistuttava muriseva ja räyhäävä olento. Näin pikkulapsena usein sen saman painajaisen ja monesti se loppui siihen että otus törmäsi minuun ja putosin sängystä.

Toinen toistuva painajainen oli sellainen missä isoveljeni olikin pikkupoika ja hän leikki pikkuautolla kaatopaikalla ja jätteitä murskaava kone lähestyi häntä takaapäin ja yritin huutaa ja milloin mitenkin pelastaa hänet.

Noin kahdeksan vanhana aloin nähdä autopainajaisia. Ajan aina jotakin karkuun tai sitten ajan kolarin ja kaikki muut kyydissä olevat kuolevat. En ole ajanut ajokorttia sillä ratin taakse istuessa saan herkästi paniikkihäiriökohtauksen ja olen sitten tullut siihen tulokseen että vaikka pääsisin pelkotilani yli niin jokatapauksessa olisin säikky ja hätiköivä kuski joten ennemmin olen ajamatta vallan.

Nykyään näen usein lentokoneisiin tai lentämiseen liittyviä unia. Usein kone lähtee putoamaan jonkin vehreän laakson yläpuolella ja itse irtaudun ruumiistani ja lennän lentokoneen seinän läpi ja katselen kuinka kone tuhoutuu ja ihmiset sen sisällä kuolevat. Toisinaan olen lentokeessa kiharahiuksinen nainen joka syö suklaata kun kone lähtee putoamaan, kun irtaudun hänestä olen oma itseni mutta näen hänet ja tunnen hänen pakokauhunsa.

Näin viimeksi viime yönä painajaisia mutten saa mitään otetta siitä mitä unet koskivat. Olo ylipäätään on taas tavallista levottomampi vaikka kuinka koetan rauhoittua ja varmaankin siksi on tullut notkuttua tällä foorumilla taas tänään. :)
"En ehkä tiedä mitä tehdä
vaikka joskus olenkin varma
joskus makaan aivan hiljaa
ja uskallan vain epäillä"

Aurelia
Maahinen

ViestiKirjoittaja Aurelia » 02 Marras 2008, 14:17

Laamanni kirjoitti:Ihan pikkuruisena penikkana näin monta peräkkäistä yötä samaa unta, jossa olen punamustan, pimeän tunnelin toisessa päässä. Toisesta päästä juoksee verikoira, joka on tulossa tappamisenhimoisena kohti. Ei tule edes mieleen, kuinka uni loppuu, luultavasti herään/tulee toinen uni sen jälkeen, kun koira on metrin päässä.
Uneen on kyllä selvä selitys, ja se on se, että pelkäsin pienenä kuollakseni koiria.

Hassua. Kirjoitin ensin oman vastaukseni ja aloin sitten selailla taaksepäin ketjua. Koiraunesi vaikuttaa hauskasti samantyyppiseltä kuin villisikauneni. :D Meikäläisen punamusta tunneli/käytävä tosin jostain syystä oli aina siellä teatterissa.

Laamanni
Alieni

ViestiKirjoittaja Laamanni » 06 Marras 2008, 18:12

Aurelia kirjoitti:
Laamanni kirjoitti:Ihan pikkuruisena penikkana näin monta peräkkäistä yötä samaa unta, jossa olen punamustan, pimeän tunnelin toisessa päässä. Toisesta päästä juoksee verikoira, joka on tulossa tappamisenhimoisena kohti. Ei tule edes mieleen, kuinka uni loppuu, luultavasti herään/tulee toinen uni sen jälkeen, kun koira on metrin päässä.

Hassua. Kirjoitin ensin oman vastaukseni ja aloin sitten selailla taaksepäin ketjua. Koiraunesi vaikuttaa hauskasti samantyyppiseltä kuin villisikauneni. :D Meikäläisen punamusta tunneli/käytävä tosin jostain syystä oli aina siellä teatterissa.

Eläinfobioista/muista fobioista voi luultavasti syntyä helposti painajaisia, varsinkin pienillä lapsilla. Moni ystäväkin on kertonut niitä lapsuudestaan.

Punaiselle värille ei ole itselläni ainakaan mitään selitystä :)
Naapurin poika ajeli pyörällä ohi juuri tarpeeksi sumuisesti näkyen kameralle = Laitan sen YouTubeen ja saan kaikki uskomaan että hallitus kusettaa meitä.

Aurelia
Maahinen

ViestiKirjoittaja Aurelia » 16 Marras 2008, 12:47

Laamanni kirjoitti:Eläinfobioista/muista fobioista voi luultavasti syntyä helposti painajaisia, varsinkin pienillä lapsilla. Moni ystäväkin on kertonut niitä lapsuudestaan.

Varmasti näin onkin. Itse en tosin ole koskaan livenä nähnyt villisikaa enkä niitä pelkää. :lol:

aavenainen
Poltergeist

ViestiKirjoittaja aavenainen » 16 Marras 2008, 18:17

"Nykyään näen usein lentokoneisiin tai lentämiseen liittyviä unia. Usein kone lähtee putoamaan jonkin vehreän laakson yläpuolella ja itse irtaudun ruumiistani ja lennän lentokoneen seinän läpi ja katselen kuinka kone tuhoutuu ja ihmiset sen sisällä kuolevat. Toisinaan olen lentokeessa kiharahiuksinen nainen joka syö suklaata kun kone lähtee putoamaan, kun irtaudun hänestä olen oma itseni mutta näen hänet ja tunnen hänen pakokauhunsa."

oletko miettinyt että jos tässä kyse edellisestä elämästäsi? tai että olet nähnyt jonkun toisen "pakokauhun" ollut paikalla tilanteessa jossa näin käy/ tulee käymään?
toisen roska voi olla toisen aarre.

Wespa
Ylläpitäjä
Viesti:

ViestiKirjoittaja Wespa » 16 Marras 2008, 20:44

Itse tulkitsisin tuota lentounta tälä tavalla:

Lentäminen kuvaa henkistä kehitystä, mutta se kohta jossa lentokone putoaa ja itse selviät irtautumalla ruumiistasi (ruumiisi jäädessä koneeseen) kuvaa mielestäni sitä, että pelkäät itsesi ja muiden kehityksen tai elämäntilanteen puolesta. Suklaa taas kuvaa mielestäni turvallisuutta. Alitajuntasi yrittää ehkä unen kautta kertoa sinulle, että älä huolehdi asioista niin paljoa, sillä kaikki on ja tulee olemaan hyvin. Voi myös olla, että tiedät että itselläsi on kaikki hyvin, mutta välität muista liikaa ja täten uhraat itsesi.

Olisi kyllä vielä hyvä tietää mitä tapahtuu tuon jälkeen, kun kone on tippunut ja ihmiset kuolleet. Mikä silloin on tunnetila ja tapahtuuko ihmisille jotakin vielä sen jälkeen, vai loppuuko uni siihen? Näillä tiedoilla voisi tulkita unta vielä hieman lisää.

Mielestäni pelko unissa on aina hyvä asia, sillä se on alitajunnan tapa kertoa jostain tärkeästä asiasta ja se muistamaan kyseisen unen myös paremmin.

Itse olen alkanut kirjoittamaan ylös ja tulkitsemaan omia uniani ylös vasta lähiviikkoina ja olen saanut paljon tietoa itsestäni ja neuvoja omaan elämääni.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Laamanni
Alieni

ViestiKirjoittaja Laamanni » 22 Marras 2008, 13:58

Wespa kirjoitti:Suklaa taas kuvaa mielestäni turvallisuutta.

tai sitten kaveri pistettiin nukkumaan ilman karkkia :lol:

Aurelia
Maahinen

ViestiKirjoittaja Aurelia » 22 Marras 2008, 14:20

Wespa kirjoitti:Olisi kyllä vielä hyvä tietää mitä tapahtuu tuon jälkeen, kun kone on tippunut ja ihmiset kuolleet. Mikä silloin on tunnetila ja tapahtuuko ihmisille jotakin vielä sen jälkeen, vai loppuuko uni siihen? Näillä tiedoilla voisi tulkita unta vielä hieman lisää.

Se vähän vaihtelee. Joskus kone palaa jo ilmassa ja itse vain leijailen alas ja olen turhautunut kun en saa ketään ulos koneesta enkä saa putoamista estettyä. Yleensä nimittäin tajuan näkeväni taas samaa unta ja yritän muuttaa tapahtumia. Alkuun kuolin koneessa ja sitten aloin tosiaan irtautua ja pelastua leijumalla. Usein uni loppuu putoamiseen tai siihen räjähdykseen mikä tulee kun se iskeytyy maahan. Joskus viimeinen ajatukseni ennen heräämistä on se kuinka kaunis se vihreä laakso on mihin kone iskeytyy. Olen tietty surullinen mutta silti haltioissani siitä maisemasta.

Aurelia
Maahinen

ViestiKirjoittaja Aurelia » 22 Marras 2008, 14:55

aavenainen kirjoitti:"Nykyään näen usein lentokoneisiin tai lentämiseen liittyviä unia. Usein kone lähtee putoamaan jonkin vehreän laakson yläpuolella ja itse irtaudun ruumiistani ja lennän lentokoneen seinän läpi ja katselen kuinka kone tuhoutuu ja ihmiset sen sisällä kuolevat. Toisinaan olen lentokeessa kiharahiuksinen nainen joka syö suklaata kun kone lähtee putoamaan, kun irtaudun hänestä olen oma itseni mutta näen hänet ja tunnen hänen pakokauhunsa."

oletko miettinyt että jos tässä kyse edellisestä elämästäsi? tai että olet nähnyt jonkun toisen "pakokauhun" ollut paikalla tilanteessa jossa näin käy/ tulee käymään?

Olen toki miettinyt molempia vaihtoehtoja. Nään usein unia joissa olen jonkun toisen ihmisen nahoissa. Esim jostakin aavikkoisesta maasta sellaista missä olen nuori nainen ja pakenemassa jotakin tai joitakin markkinoilla ja sen toisen nuoren naisen kanssa pääsemmekin jonkinlaiseen varastorakennukseen taikka hökkeliin piiloon, mutta olemme tosi peloissamme. Hassuinta on, että vaikka puhumme niin en ymmärrä itse sanaakaan, kunhan vain olen tavallaan sen nuoren naisen vartalossa ja aistin mitä hänkin aistii. Koetan ohjata häntä jotta saisin jotakin tietoa ja silloin hän ottaa taskustaa mustia kiviä joissa on jotakin kaiverrusta ja tulee tunne, että hän on varastanut ne. Siitä unesta on paha sanoa mitään aikakautta kun yhtä alkeellisia paikkoja on olemassa edelleenkin. Joskin auton ääni kuuluu sen hökkelin ulkopuolelta mitä pelkäämme, että ei kovin vanhaan aikaan voi kuulua.

Toinen oikein mieleenpainuva oli sellainen missä olin jossakin hyvin harmaassa eurooppalaisessa kaupungissa, veikkaisin saksaa. Oikein hätkähdin kun portaikosta laskeuduttuani katsoin peiliin ja siellä näkyikin oman pärstäni sijaan hyvin hoikka tummahiuksinen selvästi varakas nainen. Sitten näen miehen joka on myös pukeutunut hyvin, mutta joka ei selvästi kuulu samaan ylhäistöön. Siinä rakennuksessa (tuntuu että se on hotelli tai vastaava) on jonkinlaiset yläluokan juhlat ja olemme joko sytyttäneet tulipalon tai laittaneet jotakin räjähteitä sinne ja poistumme paikalta rauhallisina, mutta heti ulkona alkaa pakeneminen muistaakseni jonkinlaisilla hevosvaunuilla. Unen loppuosassa ollaan kotikartanoni läheisessä metsässä ja kartanolla on joitakin ilmeisesti poliiseja tai vastaavia jotka ovat aikeissa ottaa meidät kiinni. Minulla on tunne että sinne ylipäätään mentiin vain hakemaan kaulakoruani tms typerää ja syytän itseäni tilanteesta. Mies jonka matkassa olen tappelee ja lopulta iskee jonkin terävän, en oikein tiedä minkä, puukon tai jonkin sellaisen kiinniottajan ylävatsaan ja sillä hetkellä päässäni tulee unen ainoa suoranainen ymmärrettävä lause: "Auta, en halua olla osa tätä." Vasta sillä hetkellä kun naisen edessä joku konkreettisesti kuolee hän tajuaa miten on juuri auttanut tappamaan mahdollisesti useitakin ihmisiä ja että häntä on huijattu tunnetasojen kautta toimimaan kaikkien periaatteittensa vastaisesti. Pariin kertaan olen nähnyt saman unen ja herätessä on äärettömän surullinen olo sen naisen romahduksesta ja toisaalta taas mietityttää, että keneltä hän oikein pyytää apua.

Kolmas vähän vastaava (näitä on siis ollut tuhottoman paljon mutta jotkut tekevät dramaattisuudessaan jotenkin syvemmän vaikutuksen) on sellainen missä ollaan ajelemassa jotakin Suomen rannikkoseutua jonkin tosi korkean harjanteen juurella. Matkalla pysähdytään huoltoasemalla ja ostan irtokarkkeja ja jätskiä. Tajuan yleensä siinä vaiheessa olevani tyttölapsi. Autosta mennään kävelemään harjannetta ja siellä on outoja kiviröykkiöitä joita pelkään. Muu perhe (aina heitä ei välttämättä edes näy ollenkaan, ikäänkuin ovat siinä kun autokin liikkuu, mutteivät reagoi tyttöön tai ovat näkymättömiä) Harjanteen alapuolella on järvenranta ja hullua kyllä, keskellä metsikköä on pieni hylätty lato/varasto. Pelkään ihan älyttömästi. Jos koetan lähteä kahlaamaan, vedessä liikkuu minua kohti kaloja joilla on ihmisen kasvot tai saukkoja (en käsitä hereillä mitä pelottavaa niissä muka on) joten seison pitkään kivikossa. Joskus näen siinä rannalla edesmennyt kummitätini mutta hän ei huomaa minua ollenkaan, seisoskelee vain kivikossa katselee järvelle. Lopulta menen siihen pikkulatoon, koska on pakko. Siellä jakaudun siitä pikkutytöstä omana itsenäni ulos ja se tyttö haluaa näyttää voimansa ja pölläyttää lattialta olkia ja heinänkorsia ilmaan suureksi pyörteeksi ja nostaa lopulta minutkin ilmaan kieppumaan ja nousee itse ihan vaivattomasti. Pelkään, mutta ojennan aina käteni ilmassa tytölle ja hän ottaa niistä kiinni ja pyörimme hetken rauhallisesti. Ajattelen että "tule ulos aurinkoon kiviä keräämään ja kahlaamaan kanssani" ja hän vastaa ajatuksissani ettei voi koskaa poistua sieltä. Tulen tosi surulliseksi hänen puolestaan ja yleensä poistun ladosta ja seison siinä rannalla ja herään. Jotkin yksityiskohdat vaihtelevat mutta pääpiirteissään uni on aina sama.

Dala
Maahinen
Viesti:

ViestiKirjoittaja Dala » 22 Marras 2008, 19:51

Nään usein unia joissa olen jonkun toisen ihmisen nahoissa

Minäkin näen joskus tällaisia! Kerran olin pitkä hoikka, ehkä espanjalainen tms nainen, pitkät laineikkaat tummanruskeat hiukset ja ikää ehkä 30vuotta. "Sen naisen" äitikin oli siinä unessa, hän oli pienehkö vähän koukkunenäinen ja hänellä oli hyvin lyhyet harmaat hiukset. Tässä unessa meidät kaikki tapettiin julmasti jossain bunkkerissa viidakon keskellä.

Toisessa samankaltaisessa unessa olin aika lailla samantyyppinen nainen kuin em unessa, mutta nyt minulla oli n. 12 vuotias tytär. Paettiin siinä jotain pahiksia pitkin kylää, joka kellui veden päällä. Veneellä siinä puikkelehdittiin ja yritettiin eksyttää ahdistelijoitamme. Jossain vaiheessa piilotin tyttäreni jonnekin taloon. Meillä oli hyvin vanhanaikaiset yksinkertaiset mekot päällä ja hiukset tiukalla letillä. Tyttöni sitten kuitenkin löydettiin ja häntä ammuttiin mahaan, liekö sekoittaneet hänet minuksi. Minut ja "kuskini" pahikset saivat kiinni juuri ennen kuin heräsin.
Uskoa se on epäuskokin

aavenainen
Poltergeist

ViestiKirjoittaja aavenainen » 23 Marras 2008, 18:55

Aurelia kirjoitti:
aavenainen kirjoitti:"Nykyään näen usein lentokoneisiin tai lentämiseen liittyviä unia. Usein kone lähtee putoamaan jonkin vehreän laakson yläpuolella ja itse irtaudun ruumiistani ja lennän lentokoneen seinän läpi ja katselen kuinka kone tuhoutuu ja ihmiset sen sisällä kuolevat. Toisinaan olen lentokeessa kiharahiuksinen nainen joka syö suklaata kun kone lähtee putoamaan, kun irtaudun hänestä olen oma itseni mutta näen hänet ja tunnen hänen pakokauhunsa."

Olen toki miettinyt molempia vaihtoehtoja. Nään usein unia joissa olen jonkun toisen ihmisen nahoissa. Esim jostakin aavikkoisesta maasta sellaista missä olen nuori nainen ja pakenemassa jotakin tai joitakin markkinoilla ja sen toisen nuoren naisen kanssa pääsemmekin jonkinlaiseen varastorakennukseen taikka hökkeliin piiloon, mutta olemme tosi peloissamme. Hassuinta on, että vaikka puhumme niin en ymmärrä itse sanaakaan, kunhan vain olen tavallaan sen nuoren naisen vartalossa ja aistin mitä hänkin aistii. Koetan ohjata häntä jotta saisin jotakin tietoa ja silloin hän ottaa taskustaa mustia kiviä joissa on jotakin kaiverrusta ja tulee tunne, että hän on varastanut ne. Siitä unesta on paha sanoa mitään aikakautta kun yhtä alkeellisia paikkoja on olemassa edelleenkin. Joskin auton ääni kuuluu sen hökkelin ulkopuolelta mitä pelkäämme, että ei kovin vanhaan aikaan voi kuulua.

Toinen oikein mieleenpainuva oli sellainen missä olin jossakin hyvin harmaassa eurooppalaisessa kaupungissa, veikkaisin saksaa. Oikein hätkähdin kun portaikosta laskeuduttuani katsoin peiliin ja siellä näkyikin oman pärstäni sijaan hyvin hoikka tummahiuksinen selvästi varakas nainen. Sitten näen miehen joka on myös pukeutunut hyvin, mutta joka ei selvästi kuulu samaan ylhäistöön. Siinä rakennuksessa (tuntuu että se on hotelli tai vastaava) on jonkinlaiset yläluokan juhlat ja olemme joko sytyttäneet tulipalon tai laittaneet jotakin räjähteitä sinne ja poistumme paikalta rauhallisina, mutta heti ulkona alkaa pakeneminen muistaakseni jonkinlaisilla hevosvaunuilla. Unen loppuosassa ollaan kotikartanoni läheisessä metsässä ja kartanolla on joitakin ilmeisesti poliiseja tai vastaavia jotka ovat aikeissa ottaa meidät kiinni. Minulla on tunne että sinne ylipäätään mentiin vain hakemaan kaulakoruani tms typerää ja syytän itseäni tilanteesta. Mies jonka matkassa olen tappelee ja lopulta iskee jonkin terävän, en oikein tiedä minkä, puukon tai jonkin sellaisen kiinniottajan ylävatsaan ja sillä hetkellä päässäni tulee unen ainoa suoranainen ymmärrettävä lause: "Auta, en halua olla osa tätä." Vasta sillä hetkellä kun naisen edessä joku konkreettisesti kuolee hän tajuaa miten on juuri auttanut tappamaan mahdollisesti useitakin ihmisiä ja että häntä on huijattu tunnetasojen kautta toimimaan kaikkien periaatteittensa vastaisesti. Pariin kertaan olen nähnyt saman unen ja herätessä on äärettömän surullinen olo sen naisen romahduksesta ja toisaalta taas mietityttää, että keneltä hän oikein pyytää apua.

Kolmas vähän vastaava (näitä on siis ollut tuhottoman paljon mutta jotkut tekevät dramaattisuudessaan jotenkin syvemmän vaikutuksen) on sellainen missä ollaan ajelemassa jotakin Suomen rannikkoseutua jonkin tosi korkean harjanteen juurella. Matkalla pysähdytään huoltoasemalla ja ostan irtokarkkeja ja jätskiä. Tajuan yleensä siinä vaiheessa olevani tyttölapsi. Autosta mennään kävelemään harjannetta ja siellä on outoja kiviröykkiöitä joita pelkään. Muu perhe (aina heitä ei välttämättä edes näy ollenkaan, ikäänkuin ovat siinä kun autokin liikkuu, mutteivät reagoi tyttöön tai ovat näkymättömiä) Harjanteen alapuolella on järvenranta ja hullua kyllä, keskellä metsikköä on pieni hylätty lato/varasto. Pelkään ihan älyttömästi. Jos koetan lähteä kahlaamaan, vedessä liikkuu minua kohti kaloja joilla on ihmisen kasvot tai saukkoja (en käsitä hereillä mitä pelottavaa niissä muka on) joten seison pitkään kivikossa. Joskus näen siinä rannalla edesmennyt kummitätini mutta hän ei huomaa minua ollenkaan, seisoskelee vain kivikossa katselee järvelle. Lopulta menen siihen pikkulatoon, koska on pakko. Siellä jakaudun siitä pikkutytöstä omana itsenäni ulos ja se tyttö haluaa näyttää voimansa ja pölläyttää lattialta olkia ja heinänkorsia ilmaan suureksi pyörteeksi ja nostaa lopulta minutkin ilmaan kieppumaan ja nousee itse ihan vaivattomasti. Pelkään, mutta ojennan aina käteni ilmassa tytölle ja hän ottaa niistä kiinni ja pyörimme hetken rauhallisesti. Ajattelen että "tule ulos aurinkoon kiviä keräämään ja kahlaamaan kanssani" ja hän vastaa ajatuksissani ettei voi koskaa poistua sieltä. Tulen tosi surulliseksi hänen puolestaan ja yleensä poistun ladosta ja seison siinä rannalla ja herään. Jotkin yksityiskohdat vaihtelevat mutta pääpiirteissään uni on aina sama.

tossa on aika symbooiset nuo kivet ja vesi toiset elämät tai toisen ruumis. olen muistaakseni mainostanut täällä unien tulkinta sivua tuossa vinkit ja linkit osiossa :) oletko ikinä katsonut unen kivistä löytyykö niistä symbooleja ja mitä ne voisivat meinata??

itse näin unta että tietyt symboolit oli kaiverrettu puu lattiaan.. (monet viittasivat ufoihin symboolin nähtyään joita unessa oli). itse en esim pahemmin ufoihin usko mutta unia kyllä nähnyt toisinaan he ovat hyviksiä toisinaan pahiksia.. mutta se siitä :D

tuo kokemuksesi vahvasti viittaa joko aijempiin, toisilla tasoilla ja tai jo oleviin elämiin... usko tai älä mutta siskoni kysyi joskus papilta uskovalta ihmiseltä aaveista kummituksista sieluista. pappi totesi että verho on todella ohut näiden 2:den maailman tason välillä että siksi joskus näemme häivähdyksiä sieltä. joskohan sinä esimerkiksi olet niin vahva näkijä että pystyt jopa samaistumaan toisiin/toisten elämiin.??

ruumishan vaan on "sielun koti" ajattele esim riivaus tapauksia joku paha "pääsee sinun kotiisi" niinkun taloon jne..talossakinhan tapahtuu toisinaan vaikka mitä jos sinne on jonkun sielu jäänyt.. tai ihmiset joilla monta persoonaa en usko että välttämättä hekään mitenkään hulluja :D vai onko "hullutkaan välttämättä hulluja?" tässäpä meillä pohdiskelua ;)
toisen roska voi olla toisen aarre.

Aurelia
Maahinen

ViestiKirjoittaja Aurelia » 29 Marras 2008, 19:39

aavenainen kirjoitti:oletko ikinä katsonut unen kivistä löytyykö niistä symbooleja ja mitä ne voisivat meinata??

itse näin unta että tietyt symboolit oli kaiverrettu puu lattiaan.. (monet viittasivat ufoihin symboolin nähtyään joita unessa oli). itse en esim pahemmin ufoihin usko mutta unia kyllä nähnyt toisinaan he ovat hyviksiä toisinaan pahiksia.. mutta se siitä :D

tuo kokemuksesi vahvasti viittaa joko aijempiin, toisilla tasoilla ja tai jo oleviin elämiin... usko tai älä mutta siskoni kysyi joskus papilta uskovalta ihmiseltä aaveista kummituksista sieluista. pappi totesi että verho on todella ohut näiden 2:den maailman tason välillä että siksi joskus näemme häivähdyksiä sieltä. joskohan sinä esimerkiksi olet niin vahva näkijä että pystyt jopa samaistumaan toisiin/toisten elämiin.??

ruumishan vaan on "sielun koti" ajattele esim riivaus tapauksia joku paha "pääsee sinun kotiisi" niinkun taloon jne..talossakinhan tapahtuu toisinaan vaikka mitä jos sinne on jonkun sielu jäänyt.. tai ihmiset joilla monta persoonaa en usko että välttämättä hekään mitenkään hulluja :D vai onko "hullutkaan välttämättä hulluja?" tässäpä meillä pohdiskelua ;)

Muissa unissa kivissä ei ole ollut kaiverruksia kuin siinä yhdessä missä on ne mustat kivet mutten millään muista miltä ne tarkalleen ottaen näyttivät.

Itse olen kanssa nähnyt paljon ufounia. Monesti mua on tultu hakemaan ja olen käynyt jossakin toisessa maassa ja pystynyt kulkemaan lentäen ja näkymättömänä ihmisten seassa ja olen testannut että toimiiko se tosiaan nappailemalla tavaroita ihmisten käsistä :lol: Muutaman kerran olen nähnyt unen missä lennän jossakin torimarkkinoilla ja nappaan lennossa kissariipuksen. Muistaakseni kahdesti olen nähnyt painajaisen missä ei-toivottu alus on leijunut äänettömästi ikkunani ulkopuolella ja olen ryömien paennut eteiseen ja sieltä kellariin.

Joskus on tullut tuota toisten elämiin eläytymistä mietittyä kun olen läheisten kuvitellut kertoneen joitakin asioita ja alkanut niistä puhua ja nämä ovat todenneet etteivät ole kertoneet mulle niitä. Mulla saattaa kuitenkin olla ihan selvä muisto tilanteesta jossa vaikka ystäväni on omassa asunnossaan puhunut sitä asiaa, esim lapsenhankkimissuunnitelmia viimeksi. En vain oikeasti ole sellaisessa tilanteessa ollut. :lol:

Laamanni
Alieni

ViestiKirjoittaja Laamanni » 30 Marras 2008, 08:29

Miksi omat uneni ovat päättömiä, toisin kuin esimerkiksi tuo kaiverrus-uni jne?

Omat uneni ovat yleensä vain painajais-tyylisiä, outoja Ö-Luokan elokuvia, tai sitten jokin olemassaolemattoman elokuvan traileri. :)

Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viesti:

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 03 Joulu 2008, 21:27

Nyt kaksi yötä peräkkäin. Tämä on alkanut jo huolestuttaa. Tämä liittyy enemmänkin heräämiseen kuin nukkumiseen.

Laitan koneen kiinni klo 0000. Käyn vessassa ja laitan herätyksen kännykkään 5.00 (<--- Miksi näin aikaiseen? Koska haluan herätä mukavaan tunteeseen, että vielä on reilusti aikaa nukkua^^)
Herään. Kello 6.36. Herätyksestä ei tietoakaan. Käännyn sängyssäni. Suoraan kännykkäni päälle epämukavasti.
Reaktio: WTF?? Kännykkä sängyssä? Kello on 6.36? Ei herätystä? Mitä helv-

Sama tapahtui edellisenäkin yönä, muttä tällöin kännykkä löytyi kädestäni.
Alkaa vain pelottamaan, että jos kykenen tällaisiin tietämättäni, voin vahingossa vaikka nukkua päivän läpi tai jtn muuta hirvittävää.
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Jaarno
Isojalka

ViestiKirjoittaja Jaarno » 03 Joulu 2008, 23:00

Luultavasti olet herännyt yöllä siihen puhelimen herätykseen ja sammuttanut herätyksen ja nukahtanut lähes välittömästi uudestaan noin vähien unien jälkeen etkä sitten muistanut heräämistäsi. Pitkä lause ja sekava mutta tajusit kait.

Aqua vitae
Viesti:

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 03 Joulu 2008, 23:24

Aivan. Näin minäkin sen ymmärtäisin. Ja se minua pelottaakin. Jos en edes tiedä tällaisen tapahtuneen, niin mitäs kaikkea sitä voikaan sattua.

Jaarno
Isojalka

ViestiKirjoittaja Jaarno » 03 Joulu 2008, 23:28

Eipä siinä mitään pitäisi tapahtua. Sekavia silloin puhuu jne. mutta yleensä sitä nukahtaa lähes heti eikä mitään ihmeempiä tee. Näin ainakin omat kokemukset ja mitä olen nähnyt.

Ja eikös se näin mene että mitä ei muista, ei pidä hävetä. :)

Wespa
Ylläpitäjä
Viesti:

ViestiKirjoittaja Wespa » 04 Joulu 2008, 08:23

Vinkki:

Siirrä puhelimesi kauemmaksi niin, että sinun pitää nousta sängystä ottaaksesi se pois päältä.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Aqua vitae
Viesti:

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 04 Joulu 2008, 16:24

Noniin. Se tapahtui sitten uudestaan. Tällä kertaa aikomus oli laittaa herätys aina tunnin välein (klo 4.00 lähtien), että tälle ilmiölle olisi mahdollisimman monta tilaisuutta ilmetä.

Suljen koneen 031.
Herään herätykseen klo 400 (<---Muistan tämän)
Laitoin herätyksen viideksi (<--- Muistan tämän)
Herään äitin herätykseen klo 647 kännykkä kourastani.
Piru vie tein sen taas.

Palaa sivulle “Henkiset asiat”