Riikervo kirjoitti:Olen miettinyt tuota unta siitä asti kun sen näin. Uni oli todella selkeä ja tapahtumat jotenkin todentuntuisia. Uni tosiaankin päättyi siihen, kun kerroin orpokodin tädille murhanhimoisesta miehestä joka minua jahtasi. Olisi mielenkiintoista saada selville, mitä sen jälkeen olisi tapahtunut. Miehen ulkonäkö oli pelottavan kuvottava. Hänellä oli yllään haisevat likaiset ja väriltään harmaat vaatteet. Hänen paitansa oli pitkä, lähes polvet peittävä ja siinä oli reikiä helmassa. Housut hänellä olivat mustat ja polven kohdalla oli punainen paikka. Hänen kasvonsa olivat todella likaiset, aivan kuin noella mustatut ja hiuksensa olivat mustat, kiharat ja sotkuiset.
Nyt kun olen enemmän miettinyt tuota unta, niin muistan myöskin kohdan, jossa piilouduin tältä mieheltä. Pakenin syrjäisen kadunkulman taaksen ja piilouduin suureen roska-astiaan. Mies kuitenkin löysi minut ja minä potkaisin häntä kasvoihin saadakseni lisäaikaa paetakseni. Sen jälkeen vasta juoksin orpokodille kertomaan miehestä.
Tonza133 kirjoitti:Riikervo kirjoitti:Olen miettinyt tuota unta siitä asti kun sen näin. Uni oli todella selkeä ja tapahtumat jotenkin todentuntuisia. Uni tosiaankin päättyi siihen, kun kerroin orpokodin tädille murhanhimoisesta miehestä joka minua jahtasi. Olisi mielenkiintoista saada selville, mitä sen jälkeen olisi tapahtunut. Miehen ulkonäkö oli pelottavan kuvottava. Hänellä oli yllään haisevat likaiset ja väriltään harmaat vaatteet. Hänen paitansa oli pitkä, lähes polvet peittävä ja siinä oli reikiä helmassa. Housut hänellä olivat mustat ja polven kohdalla oli punainen paikka. Hänen kasvonsa olivat todella likaiset, aivan kuin noella mustatut ja hiuksensa olivat mustat, kiharat ja sotkuiset.
Nyt kun olen enemmän miettinyt tuota unta, niin muistan myöskin kohdan, jossa piilouduin tältä mieheltä. Pakenin syrjäisen kadunkulman taaksen ja piilouduin suureen roska-astiaan. Mies kuitenkin löysi minut ja minä potkaisin häntä kasvoihin saadakseni lisäaikaa paetakseni. Sen jälkeen vasta juoksin orpokodille kertomaan miehestä.
Ehkä tunkeuduit jonkun toisen mieleen ja näit hänen elämäänsä?
ridikulous kirjoitti:Oletko lukenut kirjaa tai katsonut elokuvaa, jossa olisi samoja piirteitä?
Korvapuikko kirjoitti:Tai ehkä se oli vaan tavallinen uni.
Tämä menee taas tähän "haluan uskoa joten uskon" puolelle...
Riikervo kirjoitti:Esimerkiksi jos unessani käärme puree minua jalkaan, niin tavallaan pystyn tuntemaan sen, vaikka mitään ei oikeasti tapahdukaan.
Riikervo kirjoitti:Tiedän. Itseänikin karmii unieni tarkkuus ja todentuntuisuus. Varsinkin pelottavat ja ahdistavat unet tuntuvat välillä vähän liiankin konkreettisilta. Esimerkiksi jos unessani käärme puree minua jalkaan, niin tavallaan pystyn tuntemaan sen, vaikka mitään ei oikeasti tapahdukaan.
Palaa sivulle “Henkiset asiat”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa