Ja tuossa todellakin on kaikenlaisia oireita, joita nyt laiskana kopioin tuolta wikipediasta: vapina, hikoilu, huimaus, sydämen tykytys, voimakas halu paeta tilanteesta, kyvyttömyys hallita fyysisiä oireita ja jännittäminen. Ja muutenkin ei noista hemoglobiinin jutuista tulekaan mitään, kun käsi aina vetaisee pois ja sitten on repeymä sormessa, eikä sille voi mitään, että niin teen. Ja minulle tulee noita oireita myös, jos joku kaveri kertoo verikokeen otosta kyynertaipeesta  Minulla käy silloin tuota sisäkyynertaivetta koskemaan ja tulee mielettömän pahaa oloa. Enkä oikein mielellään telkkarista halua nähdä sellaista, mutta ihmeesti kaikkea muuta piikittelyä mm. kauhuelokuvissa kestän. Tuo sisäkyynertaive on kaikista herkin alue jotenkin minulla, että pelkkä ajatuskin...
  Ja tuossa todellakin on kaikenlaisia oireita, joita nyt laiskana kopioin tuolta wikipediasta: vapina, hikoilu, huimaus, sydämen tykytys, voimakas halu paeta tilanteesta, kyvyttömyys hallita fyysisiä oireita ja jännittäminen. Ja muutenkin ei noista hemoglobiinin jutuista tulekaan mitään, kun käsi aina vetaisee pois ja sitten on repeymä sormessa, eikä sille voi mitään, että niin teen. Ja minulle tulee noita oireita myös, jos joku kaveri kertoo verikokeen otosta kyynertaipeesta  Minulla käy silloin tuota sisäkyynertaivetta koskemaan ja tulee mielettömän pahaa oloa. Enkä oikein mielellään telkkarista halua nähdä sellaista, mutta ihmeesti kaikkea muuta piikittelyä mm. kauhuelokuvissa kestän. Tuo sisäkyynertaive on kaikista herkin alue jotenkin minulla, että pelkkä ajatuskin...   
  Yksin on parasta olla. Rakastan yksin elämää. Voi taivas... saan tehdä mitä haluan ja kukaan ei määräile minua eikä skitsoile ja kerro valheita minulle.
 Yksin on parasta olla. Rakastan yksin elämää. Voi taivas... saan tehdä mitä haluan ja kukaan ei määräile minua eikä skitsoile ja kerro valheita minulle. Sitten on sellaisia juttuja, joista itse pitää ja monet ihmiset kammoksuu
  Sitten on sellaisia juttuja, joista itse pitää ja monet ihmiset kammoksuu   Jo, ala-asteella otin hämähäkkejä käsiini ja en niinkö tajunnut yhtään mitä pelottavaa niissä voisi olla ja luokkalaiset tytöt kauhistelivat silmät pulleina, kun otin ristilukinkin. Se jäi mieleen. Ja kaikki käärmeet on ihania jne. Ja nykyisin olen tykästynyt skorpioneihinkin.
  Jo, ala-asteella otin hämähäkkejä käsiini ja en niinkö tajunnut yhtään mitä pelottavaa niissä voisi olla ja luokkalaiset tytöt kauhistelivat silmät pulleina, kun otin ristilukinkin. Se jäi mieleen. Ja kaikki käärmeet on ihania jne. Ja nykyisin olen tykästynyt skorpioneihinkin. 
tuputhy kirjoitti:Sinun pitää vaan topakasti sanoa, että tiedät jo kaiken näistä asioista!
Niin olen itse tehnyt, ja on jätetty rauhaan..Ei ne raukat tiedä, mikä on oikea totuus, mutta kai ne sen aikanaan löytää..Ne vaan kuvittelee, että joku ihmisen määräämä käyttäytymismalli pelastaa helvetiltä..?!

mutta aina pieni huoli on mukana..
  mutta aina pieni huoli on mukana.. Kerran sain verifobia kohtauksen koulussa ja pyörryin koulun käytävään pariksi sekunniksi. Siitä muistuteltiin sen jälkeen.
 Kerran sain verifobia kohtauksen koulussa ja pyörryin koulun käytävään pariksi sekunniksi. Siitä muistuteltiin sen jälkeen.   Minulla on myös jonkinlainen pallofobia. Pelkään aina että pallo tulee suoraan naamaani. Tämä fobia johtunee monista huonoista kokemuksista. On tainnut tulla naamaan kaikista muista palloista paitsi keilapallosta.
 Minulla on myös jonkinlainen pallofobia. Pelkään aina että pallo tulee suoraan naamaani. Tämä fobia johtunee monista huonoista kokemuksista. On tainnut tulla naamaan kaikista muista palloista paitsi keilapallosta.   Näin kerran telkkarista prisma-dokumentin fobioista. Siinä oli kaksi naista, toinen pelkäsi kuollakseen lintuja ja toinen hiiriä. Lintupelkoista alkoi pelottaa jo pelkkä sulan näkeminen.
 Näin kerran telkkarista prisma-dokumentin fobioista. Siinä oli kaksi naista, toinen pelkäsi kuollakseen lintuja ja toinen hiiriä. Lintupelkoista alkoi pelottaa jo pelkkä sulan näkeminen.  

Calira kirjoitti:Ja jostain ihmeen syystä aina, kun olen kalastamassa ja pitäisi ankkuri nostaa joen pohjasta
veneeseen, niin jos ankkuri tuntuu yhtään normaalia painavammalta, alan heti ajatella että sieltä nousee ruumis
 Joo mul on välil sama juttu et tekee pahaa jos kattoo ulos ku on pimeetä. Mä pelkään aina et sieltä näkyy jonku kasvot.
 Joo mul on välil sama juttu et tekee pahaa jos kattoo ulos ku on pimeetä. Mä pelkään aina et sieltä näkyy jonku kasvot.  
Eufobia = hyvien uutisten pelko.
Palaa sivulle “Henkiset asiat”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa