chrissy666 kirjoitti:Juu mutta sinä et varmaan paljoa täysi-ikäisiä ihmisiä tunnekkaan, joten miten voit sanoa että et tunne ainakaan yhtään täysi-ikäistä ihmistä joka kuuntelisi Tokio Hotelia, minä ainakin tunnen, ja monta. Itse en tunne niin paljon nuorempia ihmisiä, enkä ole ottanut selvää minkä ikäisiä ihmisiä mitäkin musiikkia kuuntelee, koska minä kuuntelen tiettyä musiikkia koska minä itse pidän siitä,en sen takia että sillä on enemmän täysi-ikäisiä kuuntelijoita. Myönnän että musiikki makuni on aika laaja, siihen kuuluu myös j-rock, jonka varmaan myös luokittelet teinien musiikiksi. Ja sinä olet teini niin eikös silloinkin se musiikki mitä sinä kuuntelet ole sitten teinien kuuntelemaa musiikkia.. Että en menisi luokittelemaan eri bändejä eri ikäluokkiin.
Olet varmaan erittäin aikuinen kun kuuntelet musiikkia joka ei ole niin suosittua teinien keskuudessa. Juu kyllä on pakko myöntää että olen tietyissä asioissa aika tosikko.
Riikervo kirjoitti:aavenainen kirjoitti: todella pieni poika joskus sillon sen levyn pykäs jossa vaan lallatteli jotakin käsittämätöntä eiköhän 30-50vuotiaat naiset olleet myytyjä kun se oli niin söpö! (itse en todellakaan moista tohtinut kyllä kuunnella)
Poikkean aiheesta, mutta kysyn tähän väliin, että ketä poikaa tarkoitat? Kenties joku tenavatähtikö?
aavenainen kirjoitti:Riikervo kirjoitti:aavenainen kirjoitti: todella pieni poika joskus sillon sen levyn pykäs jossa vaan lallatteli jotakin käsittämätöntä eiköhän 30-50vuotiaat naiset olleet myytyjä kun se oli niin söpö! (itse en todellakaan moista tohtinut kyllä kuunnella)
Poikkean aiheesta, mutta kysyn tähän väliin, että ketä poikaa tarkoitat? Kenties joku tenavatähtikö?
joku jordy tai sen semmoinen lauleskeli käsittääkseni joku 4-5vmutta ei mikää tenava tähti..
chrissy666 kirjoitti:Kirjoitit edellisessä viestissäsi; "Ei pitäisi, koska en ole sitä mieltä, että joku bändi on tarkoitettu vain jollekin tietylle ikäluokalle." Aikaisemmin sinä päivittelit että enkö ole liian vanha kuuntelemaan tiettyä musiikkia, ja nyt ei sinun mielestäsi olekaan mitään ikäluokkia...
Riikervo kirjoitti:aavenainen kirjoitti:Riikervo kirjoitti:aavenainen kirjoitti: todella pieni poika joskus sillon sen levyn pykäs jossa vaan lallatteli jotakin käsittämätöntä eiköhän 30-50vuotiaat naiset olleet myytyjä kun se oli niin söpö! (itse en todellakaan moista tohtinut kyllä kuunnella)
joku jordy tai sen semmoinen lauleskeli käsittääkseni joku 4-5vmutta ei mikää tenava tähti..
Ai, minä jo ehdin luulla.
ninjani kirjoitti:Regendos 16 vuotias??? Luulin, että olet ainakin 18 vuotta. Aina kun luen sinun kommentteja kuulostat ainakin 18 vuotiaalta, koska kuulostat viisaalta ja asiasta tietävältä.
Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa