ja kummittelua
 ja kummittelua  Olen oikea monitoimityttö...
 Olen oikea monitoimityttö...Emilja kirjoitti:Sukeltamista, kirjoittamista, piirtämistä, laiskottelemista, vaellusta, lukemista, juoksemista isoveljeä pakoon, verenimemistä, mielisairaalassa käyntiä, valehtelua, yömyöhään valvomista (eilenkin nukkumaan vasta kolmelta..), kiusaamista, voodoota, itsemurhayrityksiä (Leikkasin pienenä komerossa sormet auki.ja kummittelua
Olen oikea monitoimityttö...

), piirtämistä, kirjoittamista, roolipelaamista, satunnaisesti jopa larppaamista, lukemista, kaikenlaista taiteilua, swappaamista etc..
), piirtämistä, kirjoittamista, roolipelaamista, satunnaisesti jopa larppaamista, lukemista, kaikenlaista taiteilua, swappaamista etc..  Nykyisin tosin piirrän paljon muitakin otuksia, sekä ihmismöllejä.
 Nykyisin tosin piirrän paljon muitakin otuksia, sekä ihmismöllejä.  ), jonkin verran roolipelausta, sekä eläinteni kanssa puuhailua, vaikka pikemminkin työtä se on. XD
 ), jonkin verran roolipelausta, sekä eläinteni kanssa puuhailua, vaikka pikemminkin työtä se on. XD   

Ja olen aloittelemassa kaikenlaisia tutkimuksia tuossa mettätien varressa olevassa lahossa mökissä...
  Ja olen aloittelemassa kaikenlaisia tutkimuksia tuossa mettätien varressa olevassa lahossa mökissä... 

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa