Emilja kirjoitti:Yksinkertaisesti: En usko Jumalaan. (Olen Kristitty)
WM_ kirjoitti:Kummallista, mitä enemmän tutkin fysiikkaa ja tieteitä, sen nopeammin uskoni vahvistuu.
Kvanttifysiikka on mielenkiintoista
Jaarno kirjoitti:Nggh... En varsinaisesti usko Jumalaan enkä muutenkaan kristinuskoon. Jututhan ruukaavaat paisua ajan mittaan joten kuvitelkaapa miten paljon tämä asia on kerennyt paisua.
Jeesuksesta nyt esimerkiksi. Siihen aikaan ei lääketiede kovin kehittynyttä ollut joten jos tämä Jeesus olisi keksinyt vaikka buranan ja antanut sen jollekin joka valittaa päänsärkyä niin hän pitäisi häntä varmasti Jumalan poikana.
Ja miksi Nggh...? Jonkin todella pahan paikan tullessa varmasti rukoilen tai pyydän apua Jumalalta. Näin "järkevästi" ajatellen tajuan kyllä miksi uskontoja on olemassa. Mihin ihmiset turvautuisivat jos läheisiä kuolee tjsp.
Regendos kirjoitti:Ottakaa huomioon, että Jeesus on saattanut olla olemassa, muttei välttämättä jumalan poika. Minä kunnioitan hyyppää filosofina.
Korvapuikko kirjoitti:WM_ kirjoitti:Kummallista, mitä enemmän tutkin fysiikkaa ja tieteitä, sen nopeammin uskoni vahvistuu.
Kvanttifysiikka on mielenkiintoista
Sehän on juuri näin että kun tieteessä 1 kysymys selviää tulee 2 lisä kysymystä.
Kristinusko on juuri niin helppo vaihtoehto kun siinä annetaan helpot vastaukset vaikeisiin kysymyksiin...
Korvapuikko kirjoitti:Missään (luotettavassa) historiallisessa kirjoituksessa (kun raamattua ei oteta lukuun) ei ole mainintaa jeesuksesta. Semmoinen hahmo kuin jeesus jumalan poika on mielikuvituksen tuotetta.
Sen aikainen harry potter...
Tunhhu kirjoitti:mä erosin just kirkosta, niin mulle tuli maistraatista lappu "Ilmoitus että olette eronnut uskonnollisesta yhteiskunnasta"... siis wtF? uskonnollisesta yhteiskunnasta.. toi on varmaan joku niiden viimenen oljenkorsi saada se kuulostamaa todella pahalta
..
baranorm kirjoitti:Eipä ole kukaan tullut ajatelleeksi sitä mahdollisuutta että kysessä saattoi olla marginaalinen tapaus eli henkilö joka oli sekä älykäs että omasi melkoiset parapsyykkiset kyvyt.
Anti-Gravity kirjoitti:Jeesus on täällä offtopiccia jokseenkin. Voisi tehdä erillisen jeessusaiheen. Itse en jaksa kyhätä.
ridikulous kirjoitti: Muttamutta. En siltikään jaksa ymmärtää, miksi ihmiset yrittävät kumota toistensa uskontoja puuttuviin todisteisiin vedoten![]()
marge15 kirjoitti:Jos jumala loi ihmisen niin kuka loi jumalan, me ihmisetkö?
Palaa sivulle “Muut selittämättömät asiat”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa