Gitarre kirjoitti:Äläpäs nyt ala leijumaan noilla sinun aiheillasi
Korvapuikko kirjoitti:Gitarre kirjoitti:Äläpäs nyt ala leijumaan noilla sinun aiheillasi
Mitä tarkoitat?
Trauma kirjoitti:Korvapuikko kirjoitti:Gitarre kirjoitti:Äläpäs nyt ala leijumaan noilla sinun aiheillasi
Mitä tarkoitat?
Suotta sanot kaikkia topicejasi liekehtiviksi. Minä en ole huomannut, että niihin tulisi kommentteja jotenkin poikkeavalla tahdilla.
Korvapuikko kirjoitti:En sitä tarkoittanutkaan, tarkoitin sitä että kun topicissa on yli 30 vastausta sen kuvakkeessa näkyy liekkejä.
Trauma kirjoitti:Korvapuikko kirjoitti:En sitä tarkoittanutkaan, tarkoitin sitä että kun topicissa on yli 30 vastausta sen kuvakkeessa näkyy liekkejä.
Ja minä tarkoitin sitä, että mitkä niistä olisivat muuttuneet alle viikossa liekehtiviksi?
Jaarno kirjoitti:Itse uskon että on monia ulottuvuuksia joiden välillä ei voi matkustaa.
Hmm... Madonreikä kyllä "toimii" vain avaruudessa.
Madonreiän nimi tulee seuraavasta analogiasta, jota käytetään ilmiön selittämiseen: kuvittele, että maailmankaikkeus on omenan kuori ja mato kulkee sen pinnalla. Matka omenan toiselle puolelle on puolet omenan kehästä, jos mato pysyy omenan pinnalla, mutta jos se kaivautuu omenan läpi, niin matka on huomattavasti lyhyempi. - Lähde: Wikipedia
Eli madonreiän kautta ei voi päästä toisiin ulottuvuuksiin vaan pisteestä A pisteeseen B.
Korvapuikko kirjoitti:Jaarno kirjoitti:Itse uskon että on monia ulottuvuuksia joiden välillä ei voi matkustaa.
Hmm... Madonreikä kyllä "toimii" vain avaruudessa.
Madonreiän nimi tulee seuraavasta analogiasta, jota käytetään ilmiön selittämiseen: kuvittele, että maailmankaikkeus on omenan kuori ja mato kulkee sen pinnalla. Matka omenan toiselle puolelle on puolet omenan kehästä, jos mato pysyy omenan pinnalla, mutta jos se kaivautuu omenan läpi, niin matka on huomattavasti lyhyempi. - Lähde: Wikipedia
Eli madonreiän kautta ei voi päästä toisiin ulottuvuuksiin vaan pisteestä A pisteeseen B.
Madonreiän olemassa oloa ei ole vielä pystytty todistamaan ollenkaan joten voi olla myös mahdollista päästä toisiin ulottuvuuksiin madonreikien avulla...
Palaa sivulle “Vaihtoehtoajattelu”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa