Voihan tänne myös laittaa kummituksien kohtaamiset yms. vaikka tämä on enemmänkin outoja tapahtumia varten

Tässäpä omia jänniä tapahtumia:
1. Olin saunomassa yksin kunnes yhtäkkiä alkoi saunan eteisestä (ulkosauna) kuulua askeleita, niinkuin olisi kovapohjaisilla kengillä kävelty ympäri sitä eteistä normaalia hitaampaa vauhtia, no eihän tietysti niin pienessä eteisessä mitään sprinttejä voi ottaakkaan mutta kuitenkin ei ollut ihan normaalia kävelyvauhtia. Enpä viitsinyt asiaan niin kiinnittää huomiota ja saunoin loppuun asti, sitten kun tulin saunasta kysyin heti isältä ja äitiltä että kävikö kumpikaan siellä mutta ei kumpikaan siellä kuulemma ollut käynyt.
Selitystä tähän en tiedä, monet ovat veikanneet hiirtä tai muuta pientä elukkaa mutta sen saunan lattia on valettu jollain laastilla/betonilla niin on ihme että edes aikuisen ihmisen askeleet kuuluu saunan puolella saati sitten pienen eläimen, ehkä jonkun peuran tepastelut voisi kuuluakkin niin selvästi, mutta vaikka niin keskellä ei mitään se paikka olikin niin en ole kuullut että peura tai muu iso eläin olisi ikinä rakennuksien sisälle hyökkinyt, tosin karhu oli yksi kesä vääntänyt kakat keskelle meidän pihaa.
2. Tämä tapahtui myös samalla tontilla, tosin talossa eikä saunassa tällä kertaa.
Olin touhuamassa tietokoneella rauhassa siinä, en muista pelasinko vai enkö mutta kuitenkin siinä jotain touhusin ja yhtäkkiä vierestä vilahti jokin, sen verran selvästi sen näin että käänsin jopa päätä jonkin verran ja näin sen niin selvästi (mutta en kuitenkaan niin selvästi että olisin voinut kertoa mikä siinä meni) että luulin sitä isäkseni, mutta kun menin vähän ajan päästä olohuoneeseen niin näin että isäni istui katsomassa telkkaria ja äiti myös, kysyin asiasta että eikö kukaan tuosta minun ohi mennytkään niin ei kuulemma mennyt.
Se ei ollut varsinaisesti sivusilmällä nähty koska käänsin päätäni vähän siihen suuntaan että sain todella vahvan käsityksen että joku siitä minun vierestä oikeasti meni, tämä tapahtuma tapahtui muistaakseni ennen joulua kun vielä asuin siellä paikassa.
Teidän vuoronne!