Tuossa kävi ilmi se että tarvitsevat 5G:n lisäksi, puhuivat bluetoothista, eikös bluetooth toimi mikroaaltotaajuudella, kyllä toimii, on perusteltu sen taajuuden käyttöä sillä että sen teho on niin pieni ettei se ole ihmiskeholle vaarallinen, mutta miksi yleensä valittiin vaarallinen taajuus?
Itse kävin kaksi kuukautta sitten poistamassa hampaan, röntgenkuvissa mitä näyttivät tulehdus oli niin pieni etten huomannut itse sitä ehkä siellä oli tulehdustakin, en kiellä, mutta vähäinen. No kaksi kuukautta olen sairastanut ja vasta runsaalla C vitamiinillä sain sen taltutettua, söin C poretta, normaali C tabletti ei auttanut mitään. Terkarissa ei noteerattu korvatulehdusta, vaikka hoitaja näki sen ja lääkäri ei, että se siitä, antibiootteja ei haluta antaa siksi lääkäri ei nähnyt mitään. Kuulo oli mennä kuitenkin, pidin korvatulppia pahimman ajan, mitähän sain hammaslääkäriltä joka irroitti hampaan, itse en ole rokotettu. Sekin ettei punainen risti halua mitenkään korjata tilannetta sen suhteen että jakaisivat veret rokottamattomien ja rokotettujen kanssa omiin lokeroihin, ei se käy heille, luovuttajan yksityisyyteen vedotaan. Nyt kuitenkin tuhat tutkimusta puoltaa että rokote on iso ongelma, punainen risti kuuntelee vain EU:n virallista kantaa heitä ei kiinnosta mikään muu, mitä tämä kertoo, jos syöpä on pesiytynyt EU:n päätäntään se tuhoaa koko EU:n kansan.
Tieteellinen keskustelu jatkuu: Onko mRNA-rokotetun veren luovutus turvallista?
"Koska PSL-lääkärijärjestöön on syntynyt valtavasti tietämystä koronainjektioista ja niiden suurista terveysriskeistä, koemme velvollisuudeksemme auttaa kaikkia muitakin, ei vain lapsia.
Huolestuneet kansalaiset ovat kyselleet meiltä paljon turvallisesta verensiirrosta ja miten siihen olisi Suomessa mahdollisuus.
Eli mitä jos joutuu leikkaukseen tai onnettomuuteen ja tarvitsee luovutettua lisäverta, mutta ei halua ottaa mahdollista hengenvaarallista riskiä saada mRNA-injektion ainesosia veren mukana?
Nykyisinhän verenluovutus nojaa Suomen Punaisen Ristin (SPR) Veripalveluun ja kansalaisten heille ilmaiseksi luovuttamaan vereen kaikkien suomalaisten hyväksi. Kyseessä on siis ihmisoikeus saada verta henkensä pelastaakseen ja jokaisella on oikeus myös halutessaan saada puhdasta verta ilman geeniteknologiaa.
Me – Pelastetaan Suomen Lapset -lääkärit – olemmekin olleet SPR:ään yhteyksissä turvallisen verenluovutuksen järjestämisen puolesta.
VOIT LUKEA SPR VERIPALVELUN JA PSL-LÄÄKÄREIDEN VÄLISEN TÄHÄNASTISEN KIRJEENVAIHDON TÄÄLTÄ:"
https://mvlehti.net/2022/10/20/tieteell ... rvallista/Jos joku ei jaksanut lukea, niin punainen risti ei kuuntele muita kuin heidän yläpuolella olevaa järjestöä EU:ssa. Tuhat tutkimusta rokotehaitoista he sivuttavat noin vain, mm. Ruotsalaisten laajan miljoonien ihmisten tutkimuksen. mRNA rokotettujen veri on selvästi saastunutta ja sitä halutaan jakaa kaikille.