Zipuli kirjoitti:Aika outoo :''DD repästy jostain leffasta.
Zipuli kirjoitti:Luin, ja siinäkin luki se leffa juttu :''DD itse en usko että maailma on mikään tietokoneohjelma
Wespa kirjoitti:Yhdessä dokumentissa mietittiin samaa. Tietokoneethan kokoajan kehittyy maapallollamme ja pystymme kohta ehkä jopa 10 vuoden päästä tekemään simulaatioita, joissa voidaan ns. nauhottaa koko maapallon toimintaa. Sitten voimme käyttää sitä nauhoitetta/realistista simulaatioita kun haluamme mennä ajassa taakse päin ja näemme mitä tapahtuu missäkin. Dokumentissa pohdittiin myös, että ehkä me olemmekin juuri sitä simulaatiota, joka pyörii kokoajan jossain sadan vuoden päässä.
Ehkä nämä yliluonnolliset tapahtumat (fysiikan lakeja vastaan olevat tapahtumat) ovat bugeja tietokoneohjelmassa.
Itse en henkilökohtaisesti tähän usko, mutta ihan mielenkiintoinen teoria kuitenkin.
Zipuli kirjoitti:Luin, ja siinäkin luki se leffa juttu :''DD itse en usko että maailma on mikään tietokoneohjelma
Zipuli kirjoitti:Jooh tai se kaatuis :'DD ja kuka sen koneen olis luonu?
Aqua vitae kirjoitti:Maailma on hyvin näin ja se kelpaa minulle. Niin kauan kunnes kone kaatuu...
Aqua vitae kirjoitti:
Maailma on hyvin näin ja se kelpaa minulle. Niin kauan kunnes kone kaatuu...
Aqua vitae kirjoitti:Ah? Eri mieltä? Saanko kysyä miltä kannalta vilkaistuna?
Sodat?
Rauhattomuus?
Köyhyys?
Kuolema?
Palaa sivulle “Muut selittämättömät asiat”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija