ropsoni kirjoitti:Kerran meillä radiopuhelimista rupes kuulumaan jotain englanninkielistä puhetta.
Kuvaus tyyli jo pelkästään kertoo oman osuutensa. Sälli siirtää kameran aina sinne missä hetikohta tapahtuu (kuin tietäisi heti poltterin seuraavan vaiheen)??Osgar kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=ysW2szxENGg&feature=related Tälläinen olisi kotikonstein varmaan aika vaikea feikata..
Haamu kirjoitti:Olen kuullut radiopuhelimesta muiden puheluita(ei radiopuhelimella). Radiopuhelimet ovat n. 100 euron arvoiset, mutta sain ilmaiseksi kadulla ohikulkijalta, joka näki kun veljen kanssa käytimme halpisradiopuhelimia (EN huijaa, sain ne oikeasti tuolla tavalla).
niimpä! ensinnäkin noin sadan euron arvoiset puhelimet ei ole enään mitään lelupuhelimia tosin vertexin ja alincon PMR puhelimet maksavat sen hieman päälle 100€ sekä ammatti käyttöön tarkoitetut PMR puhelimet kalleimmillaan 300€..ja jos ne eivät ole jokamiehen käytettävissä olevia "pemareita" niin silloin arvon haamu tarvitsee viestintävirastolta luvan käyttää ko. puhelimia..ja lupa ei ole ilmainen!ridikulous kirjoitti:Haamu kirjoitti:Olen kuullut radiopuhelimesta muiden puheluita(ei radiopuhelimella). Radiopuhelimet ovat n. 100 euron arvoiset, mutta sain ilmaiseksi kadulla ohikulkijalta, joka näki kun veljen kanssa käytimme halpisradiopuhelimia (EN huijaa, sain ne oikeasti tuolla tavalla).
Liekö ihan laillisesti hankitut.
GhostHunter kirjoitti:Kuvaus tyyli jo pelkästään kertoo oman osuutensa. Sälli siirtää kameran aina sinne missä hetikohta tapahtuu (kuin tietäisi heti poltterin seuraavan vaiheen)??Osgar kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=ysW2szxENGg&feature=related Tälläinen olisi kotikonstein varmaan aika vaikea feikata..
kello kirjoitti:En usko, että kukaan joka kuvaisi tälläistä tapahtumaa, pitäisi kameraa paikallaan. Mielestäni tuo on aito. Tosin en voi todistaa. Enkä välttämättä edes halua todistaa. Minulle se on aito.
ridikulous kirjoitti:Mahdollista, että joku random-henkilö olisi käynyt tyrkkäämässä kirjaa?
Gitarre kirjoitti:Joku lintu käyny tökkimäs
Palaa sivulle “Parapsykologia”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa