HUOM! SISÄLTÄÄ AVAUTUMISTA JA PAHASTIVoi jumankauta kun ärsyttää!! S**tana mua ärsyttää, kesä kusee ihan perseelle!!!!! Ei oo tietoo jäänkö luokalleni tai jotain! Hittoku kaveri ei oo soitellu pitkään aikaan tai pitäny mitään yhteyttä, alkaa mennä totaalisesti hermot ja tulee sellanen olo et se ei oo mikään oikee kaveri edes!!! Kiva se tässä on muutenkin olla kun on todettu masennus ja paniikkihäiriö JA AHISTAA!! Oli suunnitelmissa vaikka mitä kesäks ! En pääse edes iskälle kesätöihin, koska se on reissuhommissa ja sisko oli siel 2 kesää sitten MUTTA MINÄ EN PÄÄSE!! Isosisko kokoajan vaan vittuilee ja tulee tänne komentelemaan vaikka sillä on omakin kämppä, jumankauta saa edes koneella olla rauhas ku menee keittiös käymää ja on jääny sivut auki, nii yks tuppaa sit sinne ja sit ku se suuttuu ni on pistämäs konetta kiinni ja huutaa!
Joskus tulee sellanen olo et tekee mieli muuttaa helvettii täältä ku EI SAA EDES OLLA RAUHASSA!
Ja nytkin on niitä pikkuasioita ollu jo pitkän aikaa ja sitkun niitä kertyy ja kertyy niin alkaa masentaa!

. Millon tää helvetti loppuis, ku on se kiva kuulla seläntakaa sellasia juoruja, et olen joku psykopaatti, kun mulla SATTUU NYT OLEMAAN PANIIKKIHÄIRIÖ JA MASENNUS!
Onkohan täällä maailmassa yhtään sellasta ihmistä, joka sattuis ymmärtämään mua?! Olen huomannu kyllä, että ei taida olla! Ehkä ainoastaan mun psykiatri millä käyn..
Vaikeehan se sellasen ihmisen on ymmärtää, joka ei koskaan ole mitään masennusta potenut tai paniikkihäiriötä, MUT OLISHAN SE HIENOA SAADA EDES VÄHÄN SYMPATIAA!
Koulussakin ahistaa kun ihmiset kattoa möllöttää jos satun itkemään...
Joo, sori nyt vaan kun tuli tällänen avautuminen mut kertakaikkiaan on niin paha olo :'(. Seuraavan kerran psykiatri vasta heinäkuussa!