Itse olen viime aikoina tuonut esiin että meillä on nyt iso uhka muodostumassa ja se juontaa Kiinasta ja sen kommunistisesta järjestelmästä ja kuinka koko maailma halutaan Icken sanoin, "satanistisen kultin", joka johtaa maailmaa, heidän suunnitelmien kautta luoda kommunistinen NWO koko maailmaan näin estäen kultaajan tulon, mikä on uhka heidän vallalle. No en ole ollut aivan hakoteillä (vaikka olen saanut muualta kuulla että levitän paskaa kieroutuneessa mielessäni) nimittäin Usan yksi tärkeimpiä henkilöitä kysyy samaa, mitä me halutaan, komunistinen NWO vai vapaa maailma. Koronahuijaus on yksi osa opettaa meidät kuuliaaksi, kuten kiinalaiset ovat kuuliaita kommunistiselle johdolle, samalla se loi valtavan taloudellisen menetyksen.
"Yhdysvaltain ulkoministeri Mike Pompeo piti torstain ja perjantain välisenä yönä Suomen aikaa puheen, joka oli uutistoimisto CNN:n mukaan otsikoitu ”Kommunistinen Kiina ja vapaan maailman tulevaisuus”.
Puheessa ulkoministeri Pompeo muun muassa kysyi, haluaako maailma nähdä vapaan tulevan vuosisadan, vai kiinalaisen vuosisadan, josta Kiinan presidentti Xi Jinpingin unelmoi.
”Varmistamalla vapautemme Kiinan kommunistisesta puolueesta on aikakautemme tehtävä ja Yhdysvalloilla on kaikki mahdollisuudet johtaa sen toteutumista”, Pompeo sanoi."
https://www.msn.com/fi-fi/uutiset/polit ... ailsignout