ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 26 Touko 2020, 07:01
Sama juttu, puhelin oli selvästi kuuntelussa 90-luvulla, sen jälkeen langallinen nettiyhteys, siis vuosikymmeniä seurantaa. Tilattiin sitten huoltomies kun nettiyhteys oli niin häiriöllinen, 2007 oli vuosi, irrotettiin kone seinästä ja huoltomies meni läheiseen kytkentä kaappiin joka oli siis tiellä ja soitti kännykkään, että mikset irrottanut konetta seinästä, minä että se on irti johon huoltomies että linjalla on toimintaa, eli muu yhteys myös, tuli taloon takaisin ja ei osannut selittää edes mitä tehdä, eli kuunteluhan siellä oli. Sanottiin irti DNA:n kiinteä yhteys ja otettiin nettitikku toisesta firmasta ja pelasi huomattavasti paremmin, toki heillä on konstit kaikkeen. Olen miettinyt miksi minä jouduin kyttäyksen kohteeksi, en tuolloin kirjoittanut missään, enkä muutenkaan osallistunut mihinkään, paitsi lainasin ufo ja paranormaali kirjallisuutta havaintojeni takia, äitini oli aktivisti tällä alalla ja osallistunut moneen, ehkä ne riittää vapaamuurarieliitille kyttäyksen syyksi. Neuvostoliitossa ahdisteltiin aikoinaan ufoaktivisteja, ehkä he ovat heränneempiä, onhan siinä syytä, myös tieteentekijöistä ei pidetä, heidän on todettu olevan kriittisempiä epädemokraattisiin hallituksiin.
Mietin myös miten poliisilta saisi luvan 90-luvulla, olen rakentanut mm. itselle talon, ehkä siinä oli syytä kytätä aktiivista kansalaista kaiken varalta tekaistuin syin, nythän selvästi ajetaan konkurssiin pienet aktiiviset ihmiset joilla on yritystoimintaa ihan YK agenda 21:sen mukaisesti tekaistun korona epidemian varjolla, pyritään kaiken kontrolointiin ja unissakävelevät saavat jäädä kyttäyksen ulkopuolelle, eiväthän he kaikkia jouda kyttään. Eli heillä on jotkut salaisena pidetyt kriteerit miksi toiset joutuu kytättäväksi, Suomi on lähes yhtä paha valtio kuin itäsaksa aikoinaan, mutta täällä pidetään yllä kuvaa että täysin vapaata, no he haluavat Kiina mallin jossa tuodaan sitten selvästi esiin pisteytyksen kautta sinulle jatkuva pelon malli.