Tutkija meediokyvyistä

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
A MAN OF A TIME STORM
Jumala

Tutkija meediokyvyistä

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 09 Helmi 2019, 06:44

Tutkija kertoo erillaisista meediokyvyistä, esineiden liikuttelusta kanavointeihin luetellaan meediokyvyiksi. Katsoin tätä ennen Koivulan haastattelun viime elokuulta jossa hän kertoi omia näkemyksiä joista osan todenperän itse kyseenalaistan, mm. Roswellin varman todenperäisyyden avaruusolentoina koska alueelle putosi kymmeniä "ufoja" muutaman vuoden sisällä 40-luvun lopussa ja vielä 50 luvun alussa, todennäköisimmin nämä liitttyikin armeijan kokeisiin Teslan lentävän lautasen piirustusten pohjalta laadituna mitkä varastettiin muutama vuosi aiemmin, sekä saksalaisten ufokokeiluiden uudelleen kokeiluina kun saksalaiset tiedemiehet vietiin Usaan kehittämään kaikkea uutta toisen maailmansodan päätyttyä, mutta mielenkiintoistakin Koivulalta, kuten se että kanavoinnit tulee myös kuolleilta, enkeleiltä, eläviltä avaruusolentojen lisäksi. Mutta nyt tästä tutkijasta ja hänen tutkimuksesta.
https://www.youtube.com/watch?v=TzcZ1122_4Y

Andromeda
Ylläpitäjä
Viesti:

Re: Tutkija meediokyvyistä

ViestiKirjoittaja Andromeda » 10 Helmi 2019, 12:04

Videota en katsonut vielä. Karkeasti ottaen ihminen on enimmäkseen mieli fyysisessä kehossaan, henki meditoidessaan ja ahaa elämyksiä kokiessaan sekä tuo kuuluisa ikuinen korkein itse tai miksi sitä halutaankin kutsua parhaimmillaan /valosimmillaan. Tietoisuuden erilaisia tasoja siis nuo mieli, henki ja ylipersoonaenergiat joita voimme tavoittaa/ tavoitella. Mitä lähemmäksi itse Lähdettä voidaan päästä, sen puhtaampaa ja värittymätöntä saatu informaatio voi olla. Se ei siis enää värity vastaanottavan persoonan alempien (matalammin värähtelevien) olemuspuolien mukaisesti.

Palaa sivulle “Parapsykologia”