Hei!
En tiedä onko tämä koko paikka enää toiminnassa, mutta ajattelin silti liittyä. Muutin vajaa kuukausi takaperin Seinäjoelle ja olisi mukava löytää samoista asioista kiinnostuneita ihmisiä lähiseudulta. Olen vuonna 1988 syntynyt, paranormaaleista asioista kiinnostunut ihminen. En oikein jaksa uskoa mihinkään, mutta toivoisin saavani todisteita/kokemuksia ns. yliluonnollisesta, jos sellaista ylipäätään on. Olen myös kiinnostunut pakanauskonnoista kuten asatru, suomenusko ja luonnon uskonnot ylipäätään, lähinnä niiden mytologioiden takia. Mielestäni enkelihoidot yms. ovat humpuukia ja ihmisten huijaamista, joten sellaisia ei minulle kannata tarjota. :p
Nyt on kovasti kiinnostanut löytää kummitustaloja Seinäjoen seudulta. Täällä on muutama julkinen rakennus, jossa huhutaan olevan jonkilaista paranormaalia toimintaa. Kun kyseessä on julkinen rakennus, niin uskottavuus on mielestäni aika heikolla tasolla.
Kuulin vanhasta talosta Ilmajoen Kiikerinkylässä, jossa kummittelee. Siellä asunut mies henkilö on aikoinaan ollut kauhea eläimiä kohtaan, eikä oikein mukava perheelleensäkään. Marjastaja, joka oli talon läheisyydessä ollut poimimassa, kuuli kavion kopsetta, vaikka paikka oli täysin autio. Kyseisestä paikasta ei ole tietoa muuta kuin paikallisilla. En edes tiedä tarkemmin sen sijaintia. Siellä voisi olla mukava käydä tutkimassa, jos se on mahdollista ja jos joku tietäisi missä se on. En usko ennen kuin näen mokomat kummitukset.