Joskus teininä tuli mielenkiinnosta hankittua tarot-kortit. Käytin niitä siten että ladoin kortit menneelle, tälle hetkelle ja tulevaisuudelle ja sit oli vielä joku neljäs kortti. En muista tarkemmin kun aikaa mennyt jo puolet elämästä tuosta

Eka käytin niitä itselleni, rajasin yhteen kysymykseen joka kerta. Saatoin myös tyyliin aamulla katsoa korteilla minkälainen päivä on tulossa.
No sitten muutamalle kaverille tein korteilla, tulevaisuus heitä kiinnosti eniten eli ennustaminen. Yksikin olis halunnut että hypätään menneisyyden ja nykyisyyden yli tulevaisuuteen...en osannut koska olin oppinut että korteilla tuo tapa toimii parhaiten.
Osan kavereista asioista tiesin paljonkin kun oltiin juteltu ja osa oli hiljaisempaa sorttia.
Onnistuminen oli 100%:sta niin kavereiden kuin itseni kohdallakin. Se hämmensi minut niinkuin muutkin jotka joutuivat harjoitteluuni mukaan.
Hiljaisemmat kaverit epäluuloisina ihmettelivät mistä tiesin tai keltä olen kuullut heidän asioistaan kun tiedän niin paljon...eli sain osakseni myös tuollaista epämääräistä "kiukuttelua". Ken leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön

Tarot korttien kanssa puuhastelu on aika aikaavievää touhua, kortit oli käytössä noin 2kk ja sitten se vaan jäi.
Kerran sitten kokeilin löytää ajatuksen voimalla kadonneen henkilön. Mulle tää lokerointi vaikeaa. Mutta siis tuolloin ei tiedetty missä kadonnut poika on eli jotain tulevan tiedon ennustamista sekin tavallaan oli. Pääsin lähelle vainajaa lumen alle. Menin vastaamaan kyselijöille s24 ennustaja/selvännäkijäpalstalle ensimmäistä kertaa. Kiitosta ei tullut vaan ketju poistettiin, myöhemmin avattiin uusi ja siellä haukuttiin kaikki ennustamiseen osallistuneet. Lisäsin sinne uudelleen kirjoitukseni, että minähän tiesin oikein...muttei sitä noteerattu.
Olin todella pettynyt, koska näin paljon vaivaa ja itseään ammattilaiseksi tituleeraavat eivät pärjänneet edes.
Kuitenkin siis uutisissa kerrottiin pojan löytöpaikaksi sama kuin millaiseksi sen tuolla s24:ssa kuvailin.
Harmi ettei silloin ollut mahdollisuutta kuvakaappauksiin, mutta riittänee kun itse tietää kokemansa.
Kävin tuota tapahtunutta hehkuttamassa aiemmassa tällaisessa paranormaalifoorumissa (joka sittemmin suljettu), luulin että kaltaisten parissa saisin tsemppiä ja mahdollisia ohjeita jatkoon...en saanut...taitoni lytättiin heti kättelyssä. Se oli erikoista, että mulle sanottiin mm. että löytöpaikan saattoi vain arvata...uutisista jokainen oli lukenut ettei löytöpaikkaa silti arvanneet poikaa etsivät kyläläiset eikä poliisit!??
Mun piti perustella millä tavoin ennustus kulki ja miten pääsin kadonneen pojan luo, vääntää takorautaa ennenkuin loppuviimein sain jäseniltä ymmärrystä aidosta onnistumisesta. Mut niinkuin voi arvella, olin siinä kohtaa jo kyllästynyt koko keskustelun kulkuun. Se siitä ilosta ja hehkutuksesta.
Sanoimpa vielä että en tule enää koskaan ennustamaan tämän paska kokemuksen jälkeen

Tuosta nyt vuosia ja eipä ole ollut tietoiseen ennustamiseen eikä selvännäköisyyteen muiden hyväksi motivaatiota eikä tarvetta (luonnollista möläyttelyä toki tapahtuu jolle ei voi mitään kun aistit on mitä on), minua ei tarvita moiseen ja onneksi Suomessa on paljon alan ammattilaisia...omaksi ilokseni katselen sitten mm. enneunia.