Zrud kirjoitti:Elenin menny hiljaseks. Erikoista...
Ehkä parempi niin..ei tää teidän vittuilu ois johtanu mihinkään järkevään/kumpaakaan miellyttävään lopputulokseen loppupeleissä.

Zrud kirjoitti:Elenin menny hiljaseks. Erikoista...
Phantom kirjoitti:Zrud kirjoitti:Elenin menny hiljaseks. Erikoista...
Ehkä parempi niin..ei tää teidän vittuilu ois johtanu mihinkään järkevään/kumpaakaan miellyttävään lopputulokseen loppupeleissä.
Zrud kirjoitti:Phantom kirjoitti:Zrud kirjoitti:Elenin menny hiljaseks. Erikoista...
Ehkä parempi niin..ei tää teidän vittuilu ois johtanu mihinkään järkevään/kumpaakaan miellyttävään lopputulokseen loppupeleissä.Sori muta mä vittuilen kelle haluan. Etenki ton tapasille ihmisille. Like it or not.
Phantom kirjoitti:Zrud kirjoitti:Phantom kirjoitti:Zrud kirjoitti:Elenin menny hiljaseks. Erikoista...
Ehkä parempi niin..ei tää teidän vittuilu ois johtanu mihinkään järkevään/kumpaakaan miellyttävään lopputulokseen loppupeleissä.Sori muta mä vittuilen kelle haluan. Etenki ton tapasille ihmisille. Like it or not.
Enhän mä oo vittuiluas kieltänytkään.Ajattelin vaan tän keskustelun kehitys historiaa ja sen tulevaisuutta. Ja päätin kirjoittaa ajatukseni lauseiksi tähän turhan päiväseen kuskusteluun.....so stay in leech you poodle.
Elenin kirjoitti:Pelottaako?
Syy siihen, miksi olen joutunut vainon kohteeksi, on se että uskallan kertoa näistä asioista kuten Fukushima omalla nimelläni.
Uudessasuomessahan artikkelini sai lähes viisi tuhatta tykkäystä lyhyessä ajassa, kun uudestasuomesta itsestään tykkäsi vain kymmenisen tuhatta.
Lienee sanomattakin selvää, että se poistettiin hyvin pikaisesti kun korporaatiomedia lisäsi valheitansa niin totuus pitää piilottaa.
Aiheitani on pelkästään foorumeilla luettu miljoonia kertoja, mikä on Suomessa aika iso luku. Olen tullut liian tunnetuksi ja minusta on tullut uhka tälle valheelliselle systeemille.
BB foorumillani on kohta 500 sivulatausta. Youtubekanavallani puolisen miljoonaa katsontakertaa.
Hampun kotiviljely tai kasvien kotiviljely yleensäkin on uhka tälle saatananpalvojien kapitalismille. Jos ihmiset tajuaisivat, kuinka paljon heidän ruokansa on myrkytetty, niin ketään ei enää ostaisi raatomarketeista mitään.
Mutta tosiaan, jos haluaa elää illuusiossa, niin ei ketään voi väkisin sinua herättää.. Merkkejä systeemin todellisesta, pahasta ja luonnottamasta perusluonteesta on jokapuolella.
Palaa sivulle “Salaliitot ja salaseurat”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa