Koalani kirjoitti:Muistaakseni jos lisää 1+2+3+4.......+36= 666. Jokaisen nefiliimien kunigaskunnassa on nimittäin 36 kuningasta.
Koalani kirjoitti:Niin, mikrosiru on mun tietääkseni kyllä juuri pedonmerkki 666, mut suurtietokone sijaitsee Brysselissä. Siinä ovat kaikki maapallon ihmisten henkilötiedot (eli n. 7 miljardin hengen tiedot) ja tietokoneessa on tilaa yhteensä 12 miljardille henkilölle.
Koalani kirjoitti:Niin, mikrosiru on mun tietääkseni kyllä juuri pedonmerkki 666, mut suurtietokone sijaitsee Brysselissä. Siinä ovat kaikki maapallon ihmisten henkilötiedot (eli n. 7 miljardin hengen tiedot) ja tietokoneessa on tilaa yhteensä 12 miljardille henkilölle.
Koalani kirjoitti:Mä oon kysynyt. Kyllä Brysselin tietokoneessa on kaikki ihmiset ja nefiliimit arkistoitu, ja Israelissa on vastaavanlainen. Se on vain salainen.
Koalani kirjoitti:Mä oon kysynyt. Kyllä Brysselin tietokoneessa on kaikki ihmiset ja nefiliimit arkistoitu, ja Israelissa on vastaavanlainen. Se on vain salainen.
portinetsija197 kirjoitti:Koalani kirjoitti:Mä oon kysynyt. Kyllä Brysselin tietokoneessa on kaikki ihmiset ja nefiliimit arkistoitu, ja Israelissa on vastaavanlainen. Se on vain salainen.
Kaikkia syntyneitä ihmisiä ei ole rekisteröity mihinkään, joten Koalanin väitös ei pidä paikkaansa. Joitain supertietokoneita ei ole netissä, mutta tuo Brysselin kone on ja se on löydettävissä. Israelilla on heidän ydinaseohjelman takia koneita jotka eivät ole netissä mutta niissä ei ole koko maapallon ihmisten henkilötietoja..
Palaa sivulle “Parapsykologia”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 4 vierailijaa