http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=2&id=9758
Sikainfluenssa-pelotekampanja on jälleen käynnissä
freyan kirjoitti:Tämäkin on niin vaikea juttu. On niitä, jotka pelottelevat sikainfluenssalla, on niitä, jotka pelottelevat rokotteella ja sitten mm. niitä, joiden mielestä kaikki on vain keksittyä/liioiteltua. Itse olen tuon rokotteen vuosia sitten ottanut, eikä siitä mitään muuta haittaa ollut kuin hetkellinen pahoinvointi.
Tiedän asiasta niin vähän, ettei kai ole järkeä kovin paljoa ottaa asiaan kantaa. Enpä mä ole pahemmin possunuhaa saati sitä rokotetta pelännyt, vaikka kyllähän se vähän mietitytti, kun ei sitä vissiin paljoa oltu sillon testailtu kun sen otin? En muista. Monet rokotukset voi olla ihan hyvinkin "salaliittoja ja kusetusta", mutta en silti kyllä rokotusten totaalikieltäytymistä ymmärrä.
freyan kirjoitti:Kyllä mä noihin perusrokotteisiin uskaltaisin luottaa, niihin mitä pienille lapsille annetaan. Mitähän niitä nyt on kaikkia. Eihän silti sitäkään tiedä, mitä ne niihinkin nykyään laittaa, mutta oman käsitykseni mukaan(voin siis olla väärässäkin) noiden rokotteiden haitat on kuitenkin laajuudeltaan vaarattomampia kuin jotku sairaudet itsessään.
Silloin lintuinfluenssan aikoihin taisin antaa koko hullunmyllyn vaan tulla ja mennä, kunhan jätin kuolleet linnut koskematta. No, en mä niihin muutenkaan koskenut.![]()
Mä kun en tosiaan ole tota possunuha-tapaustakaan sen suuremmin seurannut, niin kuinka todistettiin niiden narkolepsiaan sairastuneiden sairastumisyhteys siihen rokotteeseen? Sen uskon kyllä, että aivan varmasti tautia liioiteltiin.
Eihän sitäkään tiedä, että vaikka näitä uusia "epidemioita" tulisi vähän väliä ja kun niihin aletaan turtumaan niin lasketaan liikkeille joku nykypäivän rutto, jota ei sitten enää oteta vakavasti, kun edellisetkin ovat olleet sen verran mitättömiä ja poks kaikki kuolee.
Palaa sivulle “Salaliitot ja salaseurat”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa