Koalani kirjoitti:Paranormaalista ei tarttekaan todistaa, eikä sen tartte näyttää loogiselta. Todellisuus on juuri sitä, mitä me ei nähdä! Jos haluat logiikkaa ja todisteita, miksi sä oot tässä foorumissa?
Koalani kirjoitti:Kyllä mä tarkoitin juuri sitä, että paranormaalia ei ole tarkoitus todistaa, koska te ei-uskovaiset haluatte tieteellisiä todistuksia, ja niitä ei voi käyttää näissä asioissa. Mä en kuitenkaan sanonut, että teidän pitää uskoa meidän todistuksiin, eli hypnoosilla ja kanavoinnilla saatuihin tietoihin. Kun en usko johonkin ilmiöön, mä en yksinkertaisesti ikinä kirjoittaudu siitä käsittelevää foorumiin. Mun mielestä ei voi olla kiinnostunut asiasta, johon ei usko. Sen sijaan voi hyvinkin kirjoittautua sellaiseen foorumiin estääkseen toisten sujuvaa keskustelua. Tätä mä oon kokenut kaikissa metafyysisissä foorumeissa tai telkkariohjelmissa.
Tämän aiheen otsikko on muuten jo ennakkoluuloinen, sillä se kyseenalaistaa homoseksuaalisuuden luonnollisuutta. Se muistuttaa vanhojen aikojen naisten sielun olemassaolon kyseenalaisuutta.
Mitä homoseksuaalisuutta koskee, mun kokemus on se, että ne, jotka väittää olevansa 100% heteroita ja ettei ne koskaan tule rakastumaan omaa sukupuolta edustavaan henkilöön, pelkäävät omia piiloutuneita homotunteitaan.
Minä yksinkertaisesti tunnen hyvin seksuaalisuuteni ja tiedän mikä mussa ne vietit herättää, ja tiedän että en pysty kokemaan niitä tunteita katsoisin sitten minkälaista miestä tahansa. Miksi heteroudestaan ei muka saa olla yhtä varma kuin homoudestaan? Tää on sitä nykymaailman ajattelua, mitä en kykene käsittämään.
Shakaali kirjoitti:Minusta ihmisen oman itsetuntemuksen kyseenalaistaminen tässä asiassa on aika röyhkeää. Kiinnostaisi tietää mistä tämä "kukaan hetero ei oikeasti ole hetero" myytti on saanut lähtönsä? Onko joku muka oikeasti tutkinut asiaa? Jos on, niin tahtoisin tietää. Varsinkin kun, kuten sanoit, se tuntuu koskevan vain heteroita. Ja sitten jos et ole samaa mieltä, niin pelkäät omaa piilohomouttasi. Sama kun blogin puolella jos et usko, että suttuinen pilkku videolla on ufo, niin elät kuplassa ja pelkäät "totuutta"(joidenkin mielestä siis).
Tässä viittasin siis näihin yleisiin väitteisiin, en koalanin tulkintoihin sielusta.
Sitten kun puhutaan, että rakastutaan ihmiseen eikä sukupuoleen. Kuulostaa ylevältä, mutta jos sattuisin rakastumaan mieheen, niin alkaisinko silloin automaattisesti tuntea seksuaalista halua häntä kohtaa? Entä muita miehiä? En jaksa uskoa.
Koalani kirjoitti:Kyllä voi ihan hyvin rakastua ihmiseen haluamatta rakastella. Ei seksi ole aina kuvassa! Voi siis milloin tahansa elämänsä aikana yhtäkkiä rakastua johonkuhun, johon ei muulloin rakastuisi, eikä sen jälkeen toiseen samaa sukupuolta edustavaan henkilöön. Mahdollisuuksia onnrajattomia, en ymmärrä, miksi pitäisi rajoittaa itseämme.
Koalani kirjoitti:Ei kukaan homo sanoi ettei tule ikinä rakastumaan toista sukupuolta edustavaa henkilöä, ne on sen verran avoinmielisiä että myöntävät näiden rajoitusten olevan keinotekoisia, ja että kaikki on mahdollista. Siis homot voivat yhtä hyvin saada heterotunteita.
Kyllä voi ihan hyvin rakastua ihmiseen haluamatta rakastella. Ei seksi ole aina kuvassa! Voi siis milloin tahansa elämänsä aikana yhtäkkiä rakastua johonkuhun, johon ei muulloin rakastuisi, eikä sen jälkeen toiseen samaa sukupuolta edustavaan henkilöön. Mahdollisuuksia onnrajattomia, en ymmärrä, miksi pitäisi rajoittaa itseämme.
Rabiljus kirjoitti:Minä perustan näkökantani siihen,että Jumala loi ihmisen mieheksi ja naiseksi,ja vain mies ja nainen saavat jälkikasvua
sillä on mielestäni selvä tarkoitus ja merkitys,se on Jumalan luomisteko.
Minä jos näen kaksi miestä pitelemästä toisiaan hellästi tai suutelemasta niin se saa minussa oksennusrefleksin aikaan
Ja näen miten yhteiskunta menee yhä pidemmälle ja pidemmälle luopuessaan raamatun totuudesta ja auktoriteetista hengellisessä sokeudessaan. Mistä tiedät että kaikki mitä raamattuun on kirjoitettu on 100% totta?
Jumala on asettanut säännöt ja rajat ihmiskunnalle,ja kaikki mitä hän on luonut on luonnollista ja hyvää,ihmiskunnan turmeluksen tähden vain synti on saastuttanut ihmisten sydämet ja mielet.
Eksytyksen henki on todellinen.
Minusta sinä itse olet nyt vähän eksyksissä.
Jumala tuomitsee ankarasti homojen välisen seksuaalisen kanssakäymisen sillä se on luonnotonta.
Jumala ei tuomitse vaan rakastaa ehdoitta kaikkia luotuja. Tiukkapipoiset sanotaanko vaikka "kirkkouskovaiset" ja muut vastaavat lahkolaiset tuomitsevat.
Analogina voisi esittää vertauksen,että eihän autossakaan bensaa tankata pakoputkeen vaan bensatankkiin.
Voithan sinä tankata sitä sinne pakoputkeenkin, veikkaan ettei mene kuitenkaan sinne tankkiin minne olisi kait tarkoitus mennä ja kuuma pakari voisi muuten sytyttää vielä auton ja koko bensa-aseman tuleen. Eli ei siinä mitään järkeä olisi.
Minun mielestä homous pitäisi julistaa laittomaksi,mitä mieltä ihmiset ovat?
Andromedan Star Nation kirjoitti:Rabiljus kirjoitti:Minä perustan näkökantani siihen,että Jumala loi ihmisen mieheksi ja naiseksi,ja vain mies ja nainen saavat jälkikasvua
sillä on mielestäni selvä tarkoitus ja merkitys,se on Jumalan luomisteko.
Minä jos näen kaksi miestä pitelemästä toisiaan hellästi tai suutelemasta niin se saa minussa oksennusrefleksin aikaan
Ja näen miten yhteiskunta menee yhä pidemmälle ja pidemmälle luopuessaan raamatun totuudesta ja auktoriteetista hengellisessä sokeudessaan. Mistä tiedät että kaikki mitä raamattuun on kirjoitettu on 100% totta?
Jumala on asettanut säännöt ja rajat ihmiskunnalle,ja kaikki mitä hän on luonut on luonnollista ja hyvää,ihmiskunnan turmeluksen tähden vain synti on saastuttanut ihmisten sydämet ja mielet.
Eksytyksen henki on todellinen.
Minusta sinä itse olet nyt vähän eksyksissä.
Jumala tuomitsee ankarasti homojen välisen seksuaalisen kanssakäymisen sillä se on luonnotonta.
Jumala ei tuomitse vaan rakastaa ehdoitta kaikkia luotuja. Tiukkapipoiset sanotaanko vaikka "kirkkouskovaiset" ja muut vastaavat lahkolaiset tuomitsevat.
Analogina voisi esittää vertauksen,että eihän autossakaan bensaa tankata pakoputkeen vaan bensatankkiin.
Voithan sinä tankata sitä sinne pakoputkeenkin, veikkaan ettei mene kuitenkaan sinne tankkiin minne olisi kait tarkoitus mennä ja kuuma pakari voisi muuten sytyttää vielä auton ja koko bensa-aseman tuleen. Eli ei siinä mitään järkeä olisi.
Minun mielestä homous pitäisi julistaa laittomaksi,mitä mieltä ihmiset ovat?
Jokainen meistä on vuoroin kehollistunut niin miehen kuin naisenkin kehoon. Homoparit ovat nähdäkseni sieluja jotka ovat jossakin aiemmassa kehollistumassaan eläneet yhdessä avioparina tai pariskuntana, toinen miehen, toinen naisen kehossa. Joskus on kuitenkin niin että ovat molemmat kehollistuneet samaa sukupuolta edustavaan kehoon.
Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa