Korvapuikko kirjoitti:Ei ennustamista tarvitse oikeastaan mitenkään selittää meinaan kun ei kukaan ole tähän mennessä oikeasti osannut ennustaa niiden ennustajien ennustaminen perustuu siihen että ne ennustaa niin monta kertaa ja niin "epätarkasti" ja hyvin usein vielä metaforilla jotka voi tulkita ihan miten vaan
että silleen...
aavenainen kirjoitti:voisikohan siinä myös olla semmoinen että kun käsittääkseni mitä olen kirjoja lueskellut niissä on puhuttu että ihminen sieluna ollessaan jo "päättää elämästään" että sitten siitä voi tulla jotakin hiukan "etukäteen tietoon" jos esim (poikakaveri ammutaan).. tai miten ennustaja voi aika tarkastikkin tietää jotakin toisen elämästä mutta harvemmin omastaan. (tai sitten ihmisen tekemällä "elämänpäätöksellä" on montakin suuntaa ja sen mukaan elämä sitten muovautuu)
itse olen enneunia nähnyt ja yksikään ei ole minua koskenut
Korvapuikko kirjoitti:Mitäs kirjoja oot lukenu on tainnu olla uskonnollisina en pidä niitä kovin "Tieteellisimpinä"
ku niiden ainoo todisteet on että ku raamatus näin sanotaan nii se on 100% totta
Wespa kirjoitti:Tietääkseni raamatussa ei paljon jälleensyntymiseen ym. uskota...
Korvapuikko kirjoitti:aavenainen kirjoitti:voisikohan siinä myös olla semmoinen että kun käsittääkseni mitä olen kirjoja lueskellut niissä on puhuttu että ihminen sieluna ollessaan jo "päättää elämästään" että sitten siitä voi tulla jotakin hiukan "etukäteen tietoon" jos esim (poikakaveri ammutaan).. tai miten ennustaja voi aika tarkastikkin tietää jotakin toisen elämästä mutta harvemmin omastaan. (tai sitten ihmisen tekemällä "elämänpäätöksellä" on montakin suuntaa ja sen mukaan elämä sitten muovautuu)
itse olen enneunia nähnyt ja yksikään ei ole minua koskenut
Mitäs kirjoja oot lukenu on tainnu olla uskonnollisina en pidä niitä kovin "Tieteellisimpinä"
ku niiden ainoo todisteet on että ku raamatus näin sanotaan nii se on 100% totta
Palaa sivulle “Parapsykologia”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa