KatieMicaela kirjoitti:Meillei lamput mee päälle itsekseen, vaan ne hajoilee liian nopeasti ja muutaman kerran vaarallisesti poksahtaneetkin. Siis polttimot. Sähkömies kävi katsomassa, korjasi jotain mutta sama vaan jatkui. Samanlaista liiallista lamppujen hajoamista on ollut useissa eri asunnoissa joissa olen ollut.
Mulla on normisti kotona aina joitakuita lamppuja pimeänä, ku ei oikeesti jaksa sitä tahtia laittaa niit kuin mitä niitä palaa.
Tästä "ilmiöstä" on kans jonkunlaisia paranormaaleja teorioita, mutta en joo varmaks tiedä mitä toi on.
aava kirjoitti:KatieMicaela kirjoitti:Meillei lamput mee päälle itsekseen, vaan ne hajoilee liian nopeasti ja muutaman kerran vaarallisesti poksahtaneetkin. Siis polttimot. Sähkömies kävi katsomassa, korjasi jotain mutta sama vaan jatkui. Samanlaista liiallista lamppujen hajoamista on ollut useissa eri asunnoissa joissa olen ollut.
Mulla on normisti kotona aina joitakuita lamppuja pimeänä, ku ei oikeesti jaksa sitä tahtia laittaa niit kuin mitä niitä palaa.
Tästä "ilmiöstä" on kans jonkunlaisia paranormaaleja teorioita, mutta en joo varmaks tiedä mitä toi on.
siskolla ei noin ole käynyt nykysessä asunnossa kun ollaan paikanpäällä. itsekkin vietin kerran noin viikon ko paikassa:) ja mitään sellasta ei tapahtunut kaikkea muuta kyllä:) mutta se on totta että joissain asunnoissa on liian kovat jännitteet lampun kanassa. että hajottaa lampun.
KatieMicaela kirjoitti:Meillei lamput mee päälle itsekseen, vaan ne hajoilee liian nopeasti ja muutaman kerran vaarallisesti poksahtaneetkin. Siis polttimot. Sähkömies kävi katsomassa, korjasi jotain mutta sama vaan jatkui. Samanlaista liiallista lamppujen hajoamista on ollut useissa eri asunnoissa joissa olen ollut.
Yugata kirjoitti:KatieMicaela kirjoitti:Meillei lamput mee päälle itsekseen, vaan ne hajoilee liian nopeasti ja muutaman kerran vaarallisesti poksahtaneetkin. Siis polttimot. Sähkömies kävi katsomassa, korjasi jotain mutta sama vaan jatkui. Samanlaista liiallista lamppujen hajoamista on ollut useissa eri asunnoissa joissa olen ollut.
Tästä toki on teorioita, mutta itse uskon siihen että jokainen ihminen "säteilee" tunteitaan jonkinlaisena energia/sähkökenttänä ympäristöön. Joskus nämä sähköhäiriöt talossa johtuvat erittäin tunnelatautuneen ihmisen läsnäolosta. Olen myöskin kuullut sen, että varsinkin murrosikäisen asuessa tapahtuu tällaisia sähköhäiriöitä eniten. Joskus muuten vaan temperamenttisen aikuisen läsnäollessa.
Teorioita on monia, itse uskon tuohon. Ihminen säteilee tunteitaan ympäristöön sähköimpulsseina ja ympäristö (ilma) on sitten tätä kenttää jossa sähkö liikkuu. Samalla aaltopituudella olevat ihmiset (tai herkemmätkin) aistivat nämä impulssit sitten.
KatieMicaela kirjoitti:Yugata kirjoitti:KatieMicaela kirjoitti:Meillei lamput mee päälle itsekseen, vaan ne hajoilee liian nopeasti ja muutaman kerran vaarallisesti poksahtaneetkin. Siis polttimot. Sähkömies kävi katsomassa, korjasi jotain mutta sama vaan jatkui. Samanlaista liiallista lamppujen hajoamista on ollut useissa eri asunnoissa joissa olen ollut.
Tästä toki on teorioita, mutta itse uskon siihen että jokainen ihminen "säteilee" tunteitaan jonkinlaisena energia/sähkökenttänä ympäristöön. Joskus nämä sähköhäiriöt talossa johtuvat erittäin tunnelatautuneen ihmisen läsnäolosta. Olen myöskin kuullut sen, että varsinkin murrosikäisen asuessa tapahtuu tällaisia sähköhäiriöitä eniten. Joskus muuten vaan temperamenttisen aikuisen läsnäollessa.
Teorioita on monia, itse uskon tuohon. Ihminen säteilee tunteitaan ympäristöön sähköimpulsseina ja ympäristö (ilma) on sitten tätä kenttää jossa sähkö liikkuu. Samalla aaltopituudella olevat ihmiset (tai herkemmätkin) aistivat nämä impulssit sitten.
No toi selittäis pois kyllä sitten myös monet päivittäiset oudot tilanteet, jotka tosin rasittavia. Mitenkähän tuollaisia energioita sitten valjastetaan järkevämmiksi?Tieteen puolelta en ole toistaiseksi saanut minkäänlaista selitystä.
Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa