paraX kirjoitti:Tuo on kyllä totta, että tutkimista hankaloittaa yksityisyys, eli ei voi vain mennä tutkimaan. Muutamia paikkoja tiedän, mitä voisi tutkia ulkoa käsin. Olisi kyllä mukava tehdä joku tutkimusretki.
paraX kirjoitti:Tuo on kyllä totta, että tutkimista hankaloittaa yksityisyys, eli ei voi vain mennä tutkimaan. Muutamia paikkoja tiedän, mitä voisi tutkia ulkoa käsin. Olisi kyllä mukava tehdä joku tutkimusretki.
Mari kirjoitti:paraX kirjoitti:Tuo on kyllä totta, että tutkimista hankaloittaa yksityisyys, eli ei voi vain mennä tutkimaan. Muutamia paikkoja tiedän, mitä voisi tutkia ulkoa käsin. Olisi kyllä mukava tehdä joku tutkimusretki.
paraX kirjoitti:Kiinnostusta olisi kyllä kovasti! Korttia ei itsellänikään ole. Onko minkälaisia kohteita suunnitelmissa?
Yugata kirjoitti:Kappas, RaahenTiikeri täälläkin. : D
Minua kiinnostaisi myös tulla mukaan. Farkkumallinen auto löytyy (5hlö paikat)
Asun Hämeenlinnassa, mutta kun avokkini on Tamperelainen niin tulee käytyä Treellä sillointällöin.
RaahenTiikeri kirjoitti:Yugata kirjoitti:Kappas, RaahenTiikeri täälläkin. : D
Minua kiinnostaisi myös tulla mukaan. Farkkumallinen auto löytyy (5hlö paikat)
Asun Hämeenlinnassa, mutta kun avokkini on Tamperelainen niin tulee käytyä Treellä sillointällöin.
-taisit aikoinaan kirjoitella SUTin forumilla?Nimimerkkisi olen kyllä nähnyt ja mieleen tulee,että taitaapi se olla SUTin forumi jossa sen olen nähnyt.
Minultakin löytyy farmari 5 henkilölle.10 henkilön resurssit on vaan vähän ylimitoitetut tän ketjun aktiivisuuten suhteuttaen.
Että jos 2 kättä on noussut ylös tähän mennessä,niin ei kauhean toiveikas voi olla.
PS.
Olen joskus asunut hetken aikaa lähellä hämeenlinnaa.Siis tervakoskella.Vastenmielinen paikka.Hämeenlinnasta en sano mitään.
Ei pystynyt kolmea viikkoa kauempaa asumaan.Jos siinä kämpässä olikin jotain outoa;esim joku tai jotkin tappaneet itsensä ja sitten tulleet hiostamaan(ja nostamaan sykettä)uusia asukkaita,niin merkillistä että se tuntui koko kylässä.
Siitä asti(kun 3 vkon asumisen jälkeen pakkasin kimpsut ja kampsut)olen katsonut sitä puuhamaan nallea uusin silmin ja ajatellut Kuka äiti antaa lapsensa tuon syliin?
RaahenTiikeri kirjoitti:mulle ei tervakoskesta tullut mitään yliluonnollisia viboja.paska paikka vaan.
Palaa sivulle “Parapsykologia”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa