Serafi kirjoitti:Pitäisi varmaan iskeä kamera kiinni jalustaan ja antaa nauhoittaa aina kun mahdollista.
OSITutkimusseura kirjoitti:Serafi kirjoitti:Pitäisi varmaan iskeä kamera kiinni jalustaan ja antaa nauhoittaa aina kun mahdollista.
EVP sessio on toinen temppu mitä voi kokeilla heti kun ilmiöitä tuntuu tapahtuvan. Hyvällä tuurilla sinne saattaisi tarttua muutakin kuin omaa höpinää.
Serafi kirjoitti:Toinen vaihtoehto on iskeä nauhuri nauhoittamaan koko yöksi ja sitte alakaa selvittelee sitä kahdeksaa tuntia
OSITutkimusseura kirjoitti:Materiaalin läpikäymisen aikana merkitään tärkeät kohdat/ajat muistiin ja käydään myöhemmin ne tiheän kamman kanssa läpi. Eli kyllä se vaivannäkö kannattaa jos siellä sattuu jotain oikeasti löytymään... Tietysti jos mitään ei löydy, syöhän se vähän miestä.
OSITutkimusseura kirjoitti:Onko sinulla missään vaiheessa todettu migreeniä? Tuli mieleen aurallinen migreenikohtaus jossa pääkipu ja muu jäävät pois, mutta oireina ovat ihan omat kommervenkkinsä.
Sinikello kirjoitti:Tapahtuipa erikoinen juttu eilen illalla, kun menin nukkumaan. Tällaista ei olekaan sattunut aikaisemmin...![]()
Menin eilen nukkumaan noin klo 23.30, leffan jälkeen. Odottelin siinä unta, ja yhtäkkiä alkoi omasta olohuoneesta kuulumaan puheensorinaa. Se voimistui, voimistui ja VOIMISTUI... vaikutti siltä, että 100 ihmistä olisi huutanut toisilleen. Tuumasin, että unohdin varmaan sittenkin telkkarin auki (vaikka tiesin, että sammutin sen kyllä). Olin jo aikeissa nousta sängystä sitä sammuttamaan, kun puheensorina yhtäkkiä lakkasi. Välittömästi sen jälkeen alkoi kamala meteli: kuulosti lähinnä siltä kuin sota olisi syttynyt. Pauketta ja jotain epämääräistä, kuin kirkonkellojen ääni. Oli pakko laittaa kädet korville, kun ääni oli niin sietämätön. Ihmettelin siinä sitten peiton alla, kädet korvilla, että mitähän helvettiä nyt taas. Yhtäkkiä kaikki lakkasi kuin seinään, ja täysi hiljaisuus laskeutui. Aika pian tämän jälkeen nukahdin.
Mielestäni tapahtumahetkellä olin täysin hereillä, en siis ns. puoliunessa, jossa voi välillä olla outoja kokemuksia. Pystyin myös liikkumaan ja toimimaan, eli kyseessä ei ollut unihalvauskaan. Mielenkiintoinen juttu kyllä.
Johan kirjoitti:Sinikello kirjoitti:Tapahtuipa erikoinen juttu eilen illalla, kun menin nukkumaan. Tällaista ei olekaan sattunut aikaisemmin...![]()
Menin eilen nukkumaan noin klo 23.30, leffan jälkeen. Odottelin siinä unta, ja yhtäkkiä alkoi omasta olohuoneesta kuulumaan puheensorinaa. Se voimistui, voimistui ja VOIMISTUI... vaikutti siltä, että 100 ihmistä olisi huutanut toisilleen. Tuumasin, että unohdin varmaan sittenkin telkkarin auki (vaikka tiesin, että sammutin sen kyllä). Olin jo aikeissa nousta sängystä sitä sammuttamaan, kun puheensorina yhtäkkiä lakkasi. Välittömästi sen jälkeen alkoi kamala meteli: kuulosti lähinnä siltä kuin sota olisi syttynyt. Pauketta ja jotain epämääräistä, kuin kirkonkellojen ääni. Oli pakko laittaa kädet korville, kun ääni oli niin sietämätön. Ihmettelin siinä sitten peiton alla, kädet korvilla, että mitähän helvettiä nyt taas. Yhtäkkiä kaikki lakkasi kuin seinään, ja täysi hiljaisuus laskeutui. Aika pian tämän jälkeen nukahdin.
Mielestäni tapahtumahetkellä olin täysin hereillä, en siis ns. puoliunessa, jossa voi välillä olla outoja kokemuksia. Pystyin myös liikkumaan ja toimimaan, eli kyseessä ei ollut unihalvauskaan. Mielenkiintoinen juttu kyllä.
Luulisi, että tämmöisissä tapauksissa ihminen menisi selvittämään mistä puhe/äänet kuuluvat? Kyllä ainakin itse nousisin samantien ylös ja ottaisin asiasta selvää. Nykyisin kännyköissä on myös nauhurit, joten nauhottaminenkin olisi varmasti hyvä asia.
Tietenkin jos kysymyksessä on migreeni yms. kohtaus niin ei nauhurista mitään hyötyä ole.
Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa