Minua on aina kiinnostanut paranormaali hieman sen joka näkökulmasta. Tahtoisin tietää, mikä olisi itselleni paras tapa toteuttaa itseäni ja löytää itseni tällä saralla. Tuntuu kylläkin tyhmältä kysyä, koska itsestähän kaikki tietysti lähtee, mutta kyse on lähinnä siitä, että maailmassa on niin paljon kaikkea mistä en vielä tiedä, että jossain siellä saattaa hyvinkin olla se 'mun juttu'. Mutta jotta saataisiin tähän jotain pohjaa, joudan kertomaan hieman itsestäni:
Olen 16-vuotias lukiolaispoika (toivon että nuori ikä ei aiheuta ennakkoluuloja tai nenän nyrpistelyä, olen vakavissani). Asun maaseudulla ja olen vakaasti kristinuskossa. Minulla ei ole omia kummitus- tai muita paranormaaleja kokemuksia, mutta olen avarakatseinen sen suhteen, mitä joskus saatan tulla kokemaan, halukas ja tiedonjanoinen. En tee uskosta ongelmaa, enkä koe sitä rajoittavana tekijänä. Tahtoisin kuitenkin vielä mainita, että en ole mikään hörhö tai hullu tai mitään muutakaan, osaan käyttää järkeä ja suhtautua skeptisesti siihen mikä sen ansaitsee. Olen aivan tavallinen nuori!
Kiitos vastauksista, toivottavasti tämä tuli oikealle keskustelualueelle

EDIT// Ja nyt kun tuossa myöhemmin asia tuli puheeksi, niin olisin melko halukas myös perustamaan tai liittymään tällaiseen tutkivaan ryhmään! Vink vink jos luet tätä ja kiinnostuit, niin ota yhteyttä