Yugata kirjoitti:No on syytäkin jakaa banaaneja teille. Aika kauas ootte topiikin alkuperäisaiheesta menneet. Ja ei ole kovin aikuismaista käytöstä sanoa ketään hulluksi, varsinkaan kun teillä ei satavarmasti ole mitään lääkärin tutkintoja mitään diagnooseja kenenkään mielentilasta sanomaan.
Koittakaa ees olla hiljaa, jos ei ole muuta asiaa kuin toisen haukkuminen. Antakaa ihmisten puhua asioista keskenään. Jos ei miellytä teitä niin menkää pois.
Itse uskon moniin paranormaaleiksi luokiteltuihin asioihin (olen kokenut paljon) ja olen käynyt nuorisopsykiatrian poliklinikallakin, mut eipä se ylilääkäri minulle hullun papereita lykännyt. Se siitä sitten. Olen ihan tavallinen ihminen niinkuin sinäkin. Käyn töissä, vietän aikaa kavereiden kanssa ja harrastan. Paranormaalit kokemukset olen kokenut yleensä muiden ihmisten kanssa, enkä yksin joten ei voida puhua että näkisin harhoja.
Siinäpä kiihkoskepoille.
Kiihko skeptikoille ?

Entä kiihko uskikset / foliohatut ? Niitä vastaa sulla ei oo mitään ?
Ja ei siinä jumalaauuuuta tarvi mitää professorin papereita olla että tajuaa milloin henkilöllä on mielenterveyden
kanssa ongelmia.
Ihmiten henk koht kokemuksille en pane paskaaka arvoa. Koska ihminen tuppaa näkemään sitä mitä haluaa vaikkei sitä oikeasti tapahtuisikaan. Sekä myöskin ihmiset vääristelevät tapahtumia ja niistä syntyviä tarinoita.
Joten en pane kenenkään yksittäisen ihmisen para hörhöily tarinalle yhtään arvoa.
Että siinä sulle veliseni.
PS: Eleni nauttii kahden viikon banneista siinä missä me saatiin yhen viikon :3