Elenin kirjoitti:En ymmärrä, miten ihmiset ei tajua, että Suomeen on hyökätty monta vuotta? Ja tässä ei ole kyse samasta asiasta kuin talvisota, mikä on tähän verrattuna todella rehellistä! Tämä hyökkäys on salakavala ja niljakas! Sen toteuttaa amerikka jok
a kontrolloi myös natsi-eu:ta. Miksi natsi-eu maksaa esim. suomalaisille viljelijöille, että eivät viljele peltoojaan? Jotta saadaan tuotua myrkyllistä paskaruokaa ulkomailta tänne maahan ja varastetaan Suomen itsenäinen ruoantuotanto!
Miksi natsi-eu:sta tuodaan kasvamaan tänne geenimanipuloituja myrkkyperunoita, mitkä saastuttaa luonnolliset kantamme ja sitten ne kuskataan takaisin saksaan, hmm?
Elenin kirjoitti:Ehkä sitten sinun on aika lopettaa postaaminen?
Elenin kirjoitti:Niin, minähän jaan tietoa mutta sinä, vain haukut minua. Mutta jokaisella on tosiaan paikkansa tässä maapallolla.
Elenin kirjoitti:Mitä itse koet jakavasi tällä foorumilla? Ovatko sanasi rakkaudesta vai varjosta?
Koalani kirjoitti:Hyvä, Elenin, kun puolistit kantaasi! Tämmöisiä trolleja pitäisi sulkea pois foorumeista. Mä oon kauan kirjoittanu ruotsalaisissa foorumeissa, joissa kävi ihan noin ja pahemminkin, ja joukko meistä lähti ja perusti oman foorumin, josta tämmöiset häiriöntekijät pidetään pois.
Elenin kirjoitti:Mitä itse koet jakavasi tällä foorumilla? Ovatko sanasi rakkaudesta vai varjosta?
Elenin kirjoitti:Jos sun sanasi on tieteen mukainen, niin se on korruptio.
Vähän aikaa sitten vielä tiede väitti kivenkovaan, että maapallo on litteä sun muuta. Sama kaavahan jatkuu nyt edelleen. Myös väitettiin, että kylpeminen on epäterveellistä..Mutta tämäkin asia hyvin tiedetty itämaissa.
Koalani kirjoitti:Pimeät voimat tunkeutuvat mihin tahansa yhteiskunnan yhtymään, sekä tieteellisiin että uskonnollisiin, sitä mukaan, miten ne voi manipuloida ihmisten mielipiteitä ja tunteita.
Koalani kirjoitti:Se ei oo uskoa, vaan kokemusta. Mut elä sinä onnellisena sun täydellisessä maailmasa, jossa ei oo kärsimystä eikä onnettomuuta.
Palaa sivulle “Parapsykologia”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa