Zrud kirjoitti:Vamåyyrit on satua. vain hullut uskovat moiste oleva totta. Tällä foorumilla pöpejä tosin sikiää.
Voe kuule
Ensinnäkin en ole sanonut uskovani mininkään moiseen, mutta kiinnostaa kuulla tälläisiä juttuja jos jollakin on kerrottavanaan(Voihan minua aina yrittää saada uskomaan

). Jos asiat eivät ole totta niin on joillakin ainakin pirun hyvä mielikuvitus!
Tälläkin foorumilla olen enimmäkseen lueskellut eri aihepiirejä yms..
Itselläni ei ole paljon aikaa tämmöisillä foorumeilla kirjoitella (HARMI.) Eikä minulle ole paljoa tapahtunutkaan,vaikka paljon olen kaveriltani kuullut kaikkia jänniä juttuja, tai no en tiedä jänniä..pelottavia ehkä ennimmäkseen,en ole silti vielä jaksanut jakaa niitä kenekään kanssa.. Ja tuossa kommentissasi viittaat että olen hullu ja pöpi, tämmöisen kuvan siitä saa

Enkä minäkään leimaa/tuomitse ihmistä/ihmisiä yhden kommentin perusteella! vaikka ihan järki ihminen mielestäni olenkin niin en esimerksiksi Theleaa pidä hulluna, ken haluaa niin saa uskoa mihin tahtoo, nykypäivänä (meinneisyydessäkin) tapahtuu/ on tapahtunut niin paljon asioita joita ihmisimieli ei osaa ymmärtää tai niin kuin minä keksin yleensä asioille joita en ymmärrä niin "luonnollisen selityksen" ja käsittelen oudot tai pelottavat asiat näin ja sillä kuitattu vaikka on elämässäni tapahtunut asioitakin joille en ole keksinyt sitä "luonnollista selitystä" ja ne ovatkin jääneet hieman askarruttamaan..
Ainiin pitikin kysyä, miten olet Zrud itse eksynyt tälle foorumille onko sinulla joitain omakohtaisia kokemuksia jostain esim. yliluonnollisesta vai kiinnostaako nämä jutut sinua muuten vain? Vai oletko täällä vain painamassa villasella kaikkien kokemuksia/tarinoita.. Että olemme kaikki ihan hulluja ja pöpejä ?

Ja vielä...Haluaisin sinulta kysyä miksi olet niin elämäniloton?

Mä tulisin hulluksi jos en sais haaveilla tai kuvitella, ja se on ihan tervettä

miksi tästä paskasta maailmasta pitäisi tehdä itselleen vielä paskempi synkistelemällä ja angstaamalla?
Olisi mielenkiintoista keskustella kanssasi yksityisviestein. xD
(Tää mun "kommentti" ei nyt oikein liity tähän aihepiiriin, sorry siitä ) Mutta avasinpa kerrankin suuni

Mitä tahansa voi olla olemassa ihmiselle, joka siihen oikeasti uskoo.