"Kaikki kunnia taivaan ja maan Herralle, aika on tullut ja Hän tulee kirkastamaan poikansa. Maa tulee palamaan ja tuhoutumaan. Uusi maa tulee. Jumala on tuhoava perkeleen teot ikuisiksi ajoiksi.Uusi Taivas ja Uusi maa tulevat Minä osoitan voimani siten että minä suojelen minun lapseni kaiken tämän tuhon keskellä. Olkaa valmiina sillä Herran päivä on tulossa"
Samasta linkistä poimittua, mutta eri profetia:
"Suomen kansa, minä olen kutsunut sinua niin monta kymmentä vuotta, talvisodan raskaina päivinä te rukoilitte minun edessäni, jokaisesta kirkosta nousi rukous minun kasvojeni eteen, ja ne rukoukset ovat muistossa rukousten maljassa tänäkin päivänä. Ja jatkosodan raskaina päivinä, kun veristä uhria kannettiin Suomesta, te rukoilitte minun edessäni, te kannoitte rukouksin kärsivän kansan kohtalon minun eteeni. Minä muistin teitä ja minä siirsin teidän kohtalonne hetken. Mutta nyt, hyvinvoinnin, rikkauden ja yltäkylläisyyden päivinä, te kirkkojenne etummaisina olevat, teidän tehtävänänne tuntuu olevan häväistä minun sanani. "
http://keskustelu.suomi24.fi/node/2198460
Aika paljon tuossa on linkkejä alhaalla, mitkä osoittavat tapahtumat käyneen toteen. Vielä on aikaa, parantaa tapansa ja kääntyä Herran armoon. Hylätkää valheelliset, materialistiset asiat ja ihanteet. Sillä vain luonto voi olla se materia, mitä tässä maailmassa voi ihannoida. Luonto on se alkuperäinen, aito Jumalan temppeli ja luomakunta. Tämä "yhteis"kunta halveksii luontoa ja Suomeenkin vain lisää kaivoksia ja luonnottomia ydinvoimaloita rakennetaan.
Onko siis ihmekään, että taivaat ovat suuttuneet? Tällä tarkoitan rajuja ukkosia, mitä Suomessakin on ollut. Aivan uskomatonta välkettä ja pauketta, kuin konekiväärin tulitusta: en ole koskaan nähnyt mitään vastaavaa. Kaivauduin peiton alle piiloon Herran vihaa ja pian iski parinkymmenen metrin päähän rakennukseen salama.
Tämä lienee sitä vanhurskasta Jumalan pelkoa ja synnin tuntoa, sillä syntinen itsekin myönnän olevani, sillä tämä yhteiskunta kouluttaa ihmisistä syntisiä materialisteja mutta ainakin yritän parantaa tapani nyt kun olen tajunnut tämän kapitalistisen muovinkiillon alla piilevän mädäntyneisyyden.
Ja nyt sitten miksi tämän aiheen tein.
Itselläni on sellainen tunne, että Damaskosissa tulee tapahtumaan pian jotain merkittävää..
Eilen ja tänään on mieleeni tullut aivan yllättäen useita kertoja sana Damaskos enkä edes muistanut itse mistä on kyse, ennenkuin katsoin wikipediasta. Tänään tuo ennustus tuli eteeni ja sitten sain ikäänkuin kirkastumisen hetken, että nämä kaksi liittyvät toisiinsa. Mutta vain tunne siis..

Ennustin Fukushiman reaktorin räjähdyksen "taivaalta sataa tulta" lähes tunnilleen, mutta astro.fi sivusto poisti jostain syystä ennustukseni ja tunnukseni tämän jälkeen.
Mutta katsellaan mitä tapahtuu ja poistetaanko tämäkin jos jotain tapahtuu..
http://fi.wikipedia.org/wiki/Damaskos
Lopuksi vielä tällainen lause, mikä joskus nuorempana tuli mieleeni: "Parantukoot uskossaan sairaat, sillä Jumalan on maa."