Zrud kirjoitti:Pientä yliammuntaa nytte. Poliisti meinasvat tappaa sut ? Annappas linkki uutisiin jossa moine mainitaan.
Koska suomessa poliisin liikavoiman käyttö kyl pääsee about aina uutisiin.
Ja se että sä niiku kaikki muutki ihmiset hukkaa tavaroitaan. EI TARKOTA SITÄ ETTÄ ILLUMINATI OLIS NE PÖLLINY.
Yrittäisit edes ajatella loogisesti / maalaisjärjellä jos kerta haluat olla osana normaalia yhteiskuntaa.
Eli sä ihan tosissaan paranormaaliblogissa tivaat multa, että annapas uutinen korruptiomedian uutisiin, missä kerrottaisiin korruptiosta?

Viileä tarina veliseni!
Kah kun jos sinnuu susi raatelee vatsaa, niin siellä sisällä on nääs sisuskalut, mitkä voi mennä rikki ja se voi johtaa kuolemaan. En voi oikeasti ymmärtää, että olisit näin yksinkertainen, että et ymmärrä näin ilmiselvää asiaa? Toisinsanoen, olet epäonnistunut trolli, Mene pois netistä, et ole edes huumoria koska vakava asia.
Ja juu, mää kantelenkin tyynyäni taskussa kaupungilla messissä niin se on voinut hävitä.. Not.
Jos sä tuut himaas ja sulla EI OLE ENÄÄ TYYNYÄ niin et sä sitä v*ttu ole minnekään kadottanut..

Luuleks et oikeesti ihmiset on niin vitun typeriä et uskoo tällaista paskaa? Taidat juuri olla tullut SUPOlle töihin, kokeile foliota se on tehokkaampi keino harhauttaa keskustelu.
Seuraava:
"tädit yritti monta kertaa sanoa, että et ole joko toimittanut kaikkia tarvittavia papereita, tai tulosi oli sen mukaiset, että sulla ei siihen toimeentulotukeen ollut sitä 12 euroa enempää oikeutta."
Tätien työ on antaa minulle Suome lain sallima toimeentulotuki, mutta tätä eivät useaan kk tehneet ja jättivät myös sähkölaskut maksamatta (n. 500 euroa( usealta kuukaudelta ja olisi sähköt menneet pois päältä, ellei äiti olisi maksanut. Tähänkään mennessä, ei nuita sähkölaskuja ole maksettu. Lähetin laskut sossupossuun ja ne mystisesti katosivat. No, jouduin tilaamaan ne uudestaan sähkölaitokselta ja lähetin. Ei mitään vastausta.. Kun soitin tästä jopa ttt johtalle, niin sanoi vain että "ei koske Suomea" sosiaaliasiamies ei tehnyt mitään (ne kummatkaan vaikka lähetin useita sähköposteja ja otin yhteyttä puhelimitse useita kertoja).
Minulla ei ollut muita tuloja joten olen oiketettu saamaan sen pirun lainmukaisen vitun mafian lahjontarahan p*rkele. Mutta tää kaikki lähti siitä, kun aloin puhumaan netissä bonsai ekosysteemistä, luonnonmukaisesta elämästä ja kuituhampusta..
Kuinka monta vitun päivää mulla on mennyt elämässä, kun nämä vitun loiset roikkuu mun lihassa kiinni ja tekee rikoksiaan? Ja sit parasta on vielä, kun yrität puhua näistä asioista, niin foorumeilla tulee bänniä ja jotkut ääliöt sanoo, että oot hävittänyt tyynysi..
Ei s*atana sentään, herätkää nyh..
http://www.youtube.com/watch?v=_-agl0pOQfs