Pitkän aikaa olen tätä forumia lukenut aina silloin tällöin ja ajattelin nyt tulla itsekkin vähän avautumaan
Olen elämäni aika nähnyt kaikenlaisia ilmiöitä liittyen haamuolentoihin ja kuullut heidän puhettaan, ja joissain tapauksissa on ollut muitankin silminnäkijöitä, mutta jännin juttu tapahtui kuitenkin ihan elävän ihmisen kanssa.
Olin kolmisen vuotta sitten tulossa kotiin kuntosalilta autolla. Ajelin ruuhkassa pakettiauton takana. Katselin siinä samalla maisemia ja mietin vain mitä ruokaa tekisin kotona kun yhtäkkiä aloin kuulla naisen paniikinomaisen äänen ihan selvänä ( sanoi "olenkohan nyt oikeassa paikassa") ja silmiini lävähti live-kuvaa naisen oikean olkapään takaa ajamassa sinistä autoansa. Säpsähdin ja ajattelin, että "mitä h*****a. Nainen oli näyssäni semmoinen keskivertoa pidempi ja hoikkarakenteinen, yllään pitkä takki, n.50 vuotias ja hänellä oli vaalean ruskeat kiharat hiukset .
Näin koko ajan saamastani live-kuvasta, että naisen pitäisi olla melkein samassa kohtaa ajamassa kuin minun ja aloin katsella ympärilleni. En nähnyt autoa kuitenkaa missään. Ajoin n.100m jona aikana nainen vain mietti "ajoinkohan jo ohi paikastani". Kun lähestyin suurta risteystä, paketti-auto ja kaksi muuta autoakin poistui edestäni niin eteeni jäi vain se sininen auto. Tunnistin auton välittömästi ja ajoin mahdollisimman lähelle autoa, jotta näkisin kuljettajan paremmin. Kuskina oli selvästi tämä nainen. Mielessäni oleva kuva naisen olkapäältä ja naisen liikkeet ohjaamossa takaa katsoessa autostani olivat täysin samat jatkuvaan.
Lähdimme valoista ja naisen paniikki-ajatukset vain voimistuivat. Hän ajoi normaalisti kuitenkin kunnes hän mietti "olen varmasti mennyt ohi ja tuosta käännyn oikealle ja palaan takaisin". Heti tämän jälkeen hänen autonsa alkoi vaihtaa kaistaa kun kuulin ajatuksen "eikun käännynkin tuolla myöhemmin" ja auto meni takaisin kaistalleen eteeni. Tässä vaiheessa hänen ajatuksensa olivat jo todella paniikinomaiset. N.300m päästä hän ajatteli tekevänsä U-käänöksen todella vaarallisessa liikenteen kohdassa ja auto alkoi vaihtaa kaistaa. Hän ajatteli kuitenkin "mitä minä olen tekemässä...rauhoitu" ja hän palasti eteeni.
Ajoimme eteenpäin n.400m ja hän kääntyi oikealle kuten myös minä. Silloin hänen ajatuksensa olivat jo rauhoittuneet ja menneet varmemmaksi ja hän ajatteli "tuon junaraiteen jälkeen teen U-käännöksen" ja noin 3s myöhemmin hän käänsi U-käännöksellä juuri siinä kohdassa. Samalla kun hän alkoi ajaa eri suuntaan, yhteyteni katkesi ja ajoin hieman hämmentyneenä kotiini
Tämän jälkeen en telepatiaa enää kohdannut elävien ihmisten välillä kunnes vähän aikaa sitten tuli taas hetki kun olin tyttöystäväni kanssa juttelemassa niitä näitä. Yhtäkkiä aloin kuulla hänen ajatuksensa. Kysyin ajatteletko sanatarkasti näitä sanoja ja jatkuvaan sain myönteisen vastauksen. Yhteys kuitenkin hävisi nopeasti. Tässäkin yhteydessä pystyin myös aisitimaan hänen tunteidensa vaihtelut samalla kuten myös aikaisemmassa tapauksessa.
Onko muilla samanlaisia kokemuksia ? Ja pahoittelut etukäteen jos tästä aiheesta on jo keskustelua käynnissä jollain osastolla