Ihan alkuun: en harrasta kauheasti foorumeille kirjoittelua, mutta nyt jokin voima sysäsi minut tänne lukemaan ja tutustumaan tähän kokonaisuuteen. Mielenkiinolla haluan tutustua foorumin sisältöön ja ihmisten kokemuksiin ja kirjoituksiin. Jos joku/jokin kokee tarvetta olla yhteyksissä enemmänkin niin sekin on tervetullutta. Jaan mielelläni kokemuksia ja näkemyksiä asioista sekä tutustun uudenlaisiin olentoihin.
Olen kohta kolmekyppinen olento itsekin. Pohjoisesta. En ole koskaan kokenut paranormaaleja tapahtumia ja asioita niin kovin yliluonnollisina. Ne ovat ollet osa elämääni ja ovat osa myös muiden elämää. Uskon että ihmisjärjellä ei läheskään kaikkia asioita ole mahdollista ymmärtää. Olen myös huomannut että mitä enemmän ikää tulee lisää ja varsinkin vuoden 2012 aikana olen alkanut "vetää" puoleeni ihmisiä, joiden samankaltaisuus on voimaannuttavaa. Ehkä tämän vuoksi istun tässä kirjoittamassa myös tänne.
Jos kertoisi itsestäni vielä jotakin, niin sanoisin että olen eläinrakas, luonnon lapsi. Tässä maailmassa on paljon aukkoja, joiden täyttämiseen tarvitaan suurempaa tietoisuutta ja sitä minä etsin tai siihen pyrin.
Voihalit siis kaikille foorumilaisille!

Niin kauan kuin sinua kiitetään, usko aina, ettet ole vielä omalla radallasi, vaan jonkun toisen. (Friedrich Nietzsche)