Mun on pakko kirjoittaa tänne mun uni alieneista, kun ei tästä kaikille oikeessa elämässä voi puhua leimaantumatta hulluksi. Viittasin tähän uneen tuolla nimimerkillä u.f.o kommenttiosuudessa, joka käsitteli kontaktikokemuksia.
Tästä unesta on jo jotain 4 vuotta. Unessa oli yö ja seisoin olohuoneessa ja katselin ulos ikkunasta, ulkona oli ilmaan pysähtyneenä kaksi lentävää lautasta, joista keskikohta oli erityisen kohonneena ylös sekä alaspäin. Pelästyin niitä ja lähdin kävelemään makuuhuoneeseen, jossa nukkui mieheni ja halusin itsekin palata nukkumaan, mutta musta tuntui, että he tulevat sisälle asuntooni. Silloin makuuhuoneen ikkunasta tuli sisään pienikokoinen nainen, jolla oli mustat hiukset olkapäille ulottuvat sekä mustat ja vinot silmät, pää oli isompi kuin normaalisti ihmisellä ja leveä ylhäältä, suu ja nenä olivat pieniä. Pää oli siis melko tyypillisen alienin näköinen, mutta paljon ihmisen piirteitä myös. Hänellä oli päällään hopeinen ihoa myötäilevä kokovartalopuku ja ranteessa hänellä oli kiinni jokin laite. Pelästyin, mutta aloin keskustelemaan hänen kanssaan telepaattisesti. Pyysin häntä lähtemään pois. Hän ei suostunut, vaan oli jotenkin aggressiivisen oloinen. Rukoilin rakkautta ja valoa hänelle. Siitä hän vasta suuttuikin ja hän irvisti inhottavasti, jolloin näin hänen oudot, teräväkulmaiset hampaat. En muista mitä keskusteltiin siinä enemmän, mutta hän oli selkeästi ärtynyt minusta. Siirryimme eteiseen, jotta mieheni ei heräisi. Silloin näin olohuoneen ikkunasta tulevan miespuolisen alienin, joka oli hieman kookkaampi, jolla oli mustat lyhyet hiukset ja hopeinen puku. Menimme vessaan ja istutimme naisen istumaan vessanpöntölle, koska tämä mies halusi rauhoitella naista. Nainen oli siis todella vihainen. Sitten en muista enää mitään. Muutama viikko tai päivä, en muista yhtään kuinka kauan meni, niin varpaaseeni ilmestyi outo jälki. Tästä joskus tänne kirjoittelinkin. En silloin osannut vieä yhdistää näitä kahta tapausta

Heräsin siis yksi yö, kun varpaani oli puutunut ja sitä pisteli. Menin vessaan ja katsoin sitä tarkemmin. Isovarpaan kohdalla oli todella syvä painauma ja varpaani sinersi, ihan kuin jokin metallinen esine olisi painanut sitä tuntikausia. Varpaan iho on niin kimmoisaa, että siihen ei helposti ja nopeasti edes yhdessä yössä tule sellaista painaumaa! Enkä tiedä mihin olisin sitä edes sängyssä painanut.. Siihen muodostui mustelma.
Että tällästä.. Mulla on ollut ennenkin ufo-unia, esim. olen avaruudessa aluksessa ja katselen maapalloa. Aloin kiinnostumaan ufoista vasta tuon kertomani unen jälkeen. Olen nähnyt myös oudon oranssisen valopallon järven läheisyydessä.
Kiva, jos on jokin siru varpaassa...

Ehkä ne tulivat uudestaan, jos eivät onnistuneet silloin ekalla kertaa, josta tuon unen muistan.