pakko tulla taas kertomaan kun täällä on taas alkanut tapahtumaan.
Tässä tapahtumien välissä oli hyvin pitkä tauko ja luulin, että vihdoin saisin elää elämää ilman henkien läsnäoloa, mutta nyt ne ovat palanneet.
Useimmat näistä äskettäin koetuista asioista liittyvät huoneeni ovelle. Tuntuu kovin usein että oveltani tarkkaillaan minua, ja olenkin pariin otteeseen nähnyt tumman varjohahmon oveni suussa, en kuitenkaan ole ajatellut sitä mitenkään erikoisesti, vaikkakin tietokoneeni on pienellä pöydällä sänkyni edessä ja huoneeni ovi on heti vastapäätä. Eli minulla on suora näköyhteys ovestani muualle taloon. Oveni myös uhkailee auteta itsestään, vaikka kun se on kiinni ja itse sitä riuhtoo se ei aukea.
Tapaukset joita on tapahtunut, ei kuitenkaan kaikki ole varjohahmoja, vaan tavaroita on tippunut hyllyiltä ja tasoilta itsekseen kun olen ollut yksin kotona. Minulla ei ole vapaana olevia lemmikkejä, joten niistä se ei voi vain johtua. En ole uskaltanut sen enempää mennä katsomaan äänen aiheuttajaa, sillä aikaisemmat kokemukseni ovat olleet niin ahdistavia.
Mm. Olen kesken elokuvan katsomisen saanut tunteen, että joku painaisi minua vatsasta. Ihan kuin koittaen pistää sinne jotain nahkani läpi? Ehkä minusta tulee seuraava neitsyt maria

no mutta, tässä kuitenkin kuulumisiani.