Kaaosjumala kirjoitti:Ei kuulosta ollenkaan oudolta, mustat massathan ovat suhteellisen yleisiä havaintoja, luultavasti yleisempiä kuin kunnon selkeät ihmishahmot. En nyt muista oliko nuo mustat massat "varjoihmisiä" vaiko oliko ne niitä läpinäkyviä tummia hahmoja mutta joka tapauksessa niiden pitäisi olla ihan perushenkiä. Mutta eiköhän pian "joku" vastaa että ne ovat jonkinnäköisiä entiteettejä / pahoja henkiä jotka aiheuttavat kaiken pahan elämässä ja että niitä pitää varoa. Jokainen uskoo mihin uskoo
Hatekki kirjoitti:Kai sitä voi oman kokemuksensa tänne kirjoittaa.
Asumme tällaisessa 50-luvulla rakennetussa rintamiestalossa. Kun makuuhuoneemme oli alakerrassa niin jonain yönä heräsin vaimoni kanssa siihen että ylhäältä kuului askeleita. Minä tietysti heti ryntäsin sinne ison lihakirveen kanssa katsomaan mutta ei mitään näkynyt.
Samoihin aikoihin näin jotenkin sekavaa unta tai sitten olin hereillä. No kuitenkin juttu meni näin heräsin johonkin palaneeseen hajuun joka tuli ulkoa, katsoin meidän makuuhuoneen ikkunasta ulos ja näin kuinka sieltä meidän tieltämme käveli jokin hahmo kohti meidän taloamme sumun seassa. Tuli todella ahdistunut tunne ja päätin lähteä keittiöön katsomaan niin tämä hahmo seisoi siinä ikkunan edessä ulko-ovella. Menin nopeasti takaisin makkariin herättämään vaimoani. Menin hänen vierelleen sänkyyn niin en saanut ääntä tulemaan suustani vaikka kuinka yritin huutaa.
Sitten muistini katkeaa ja ikään kuin herään tähän vaikka mielestäni olin hereillä koko ajan. Sori jos meni sekavaks tää juttu mut tää oli aika sekava tapahtuma!
Tämä on sellainen uni tai todellinen juttu josta en ole ihan 100% varma että oliko tämä unta vai ei.
OSITutkimusseura kirjoitti:Herättääkö herätyskello aina samaan aikaan? Ettei vaan ulkoa tulisi vaikkapa auton valojen heijastus huoneeseen juuri ennen kuin sinulla soi kello (Joku muukin aamuvirkku liikenteessä aamurutiineineen).
Clover kokemuksesi on hyvin samanlainen valokokemusten kanssa jotka on yhdistetty kolmannen silmän avautumiseen. Tämä koetaan monesti valon välähdyksenä, varsinkin silloin kun silmät ovat kiinni. Ihminen on herkkä vaipumaan transsiin tai meditatiiviseen tilaan unen jälkeen tai sen kautta, varsinkin jos on sille avoin ja saa kehon rauhoitettua. Tällöin voi kokea kolmannen silmän avautumisen valon välkähdyksenä ja kerrotaan, että joskus saattaa nähdä jopa silmäluomien lävitse (itse olen kokenut tämän muutaman kerran).
aava kirjoitti:meikäläisellä kävi tossa muutama päivä sitten silleen että selvästi kuulu huoneeseen kun ovi avattiin ja suljettiin ulko-ovi sitä ei vanhassa talossa voi olla kuulematta. ajattelin aluksi että miehen poika tuli koulusta ja katsoin kelloa mutta eipä tullut ketään ja kyse oli aamupäivästä jolloin hän on viellä koulussa. sitten kaverini ilmottaa että ovat joutuneet koiransa lopettamaan (oli kyllä vanha koira ja koko ikänsä asunut meidän ja kaverin piirissä) joten siitä tuli mieleen että jahas joku on lähtenyt keskuudestamme.. mutta kaveri ja hänen isänsä oli nähnyt unta että koira oli palannut terveenä ja hyvä kuntosena takas tokasin kaverilleni että ehkä koira ei ole mihkä loppujen lopuksi lähtenytkään;)
riekkujaja kirjoitti:Hatekki kirjoitti:Kai sitä voi oman kokemuksensa tänne kirjoittaa.
Asumme tällaisessa 50-luvulla rakennetussa rintamiestalossa. Kun makuuhuoneemme oli alakerrassa niin jonain yönä heräsin vaimoni kanssa siihen että ylhäältä kuului askeleita. Minä tietysti heti ryntäsin sinne ison lihakirveen kanssa katsomaan mutta ei mitään näkynyt.
Samoihin aikoihin näin jotenkin sekavaa unta tai sitten olin hereillä. No kuitenkin juttu meni näin heräsin johonkin palaneeseen hajuun joka tuli ulkoa, katsoin meidän makuuhuoneen ikkunasta ulos ja näin kuinka sieltä meidän tieltämme käveli jokin hahmo kohti meidän taloamme sumun seassa. Tuli todella ahdistunut tunne ja päätin lähteä keittiöön katsomaan niin tämä hahmo seisoi siinä ikkunan edessä ulko-ovella. Menin nopeasti takaisin makkariin herättämään vaimoani. Menin hänen vierelleen sänkyyn niin en saanut ääntä tulemaan suustani vaikka kuinka yritin huutaa.
Sitten muistini katkeaa ja ikään kuin herään tähän vaikka mielestäni olin hereillä koko ajan.
No huh huh... piti ihan rekisteröityä foorumille, että pystyn kommentoimaanTuo kuullostaa juurikin minun vanhalta talolta. En tiedä milloin olette kyseisen talon hankkineet, mutta minulla on käytännössä vastaavanlainen kokemus rintamamiestalosta, jonka omistin vuosia sitten.
Kokemuksina minulla ovat nuo samaiset askeleet yläkerrasta, joista mainitsit, sekä samantapainen sekavan tuntuinen havahtuminen siihen, kun joku kävelee pihatietä talolle päin. Askeleet muuten kuuluivat yläkerasta melkein joka ilta, samoin sieltä kuului jonkin raskaan esineen raahaamista.
Clover kirjoitti:Haluan vielä jakaa kanssanne, mitä eilen tapahtui. Olen itsekin vielä vähän ihmeissäni, mutta minä todella tein sen.
Perheeseeni kuuluu kihlattuni lisäksi chihuahua-rotuinen koira. Koira on tällä hetkellä jollain tavalla sairas, mutta emme tiedä miten. Koira käyttäytyy omituisesti ja aristelee paljon alaruumistaan. Eilen illalla, kun olimme tutkineet koiraa ja yrittäneet ymmärtää missä kipu oli, tein huomaamattani jotain ihmeellistä.
....
Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa