Koalani: Et sinä loukannut minua ollenkaan! Selitin vain siitä, miten koen tuon eksorkistihomman suhteen. Viestisi ovat aina asiallisia ja ystävällisiä.
Mielestäni = mielipide, kokemus, ajatus, ideologia:
Minun mielestäni eksorkistihommiin pätee se sama, mikä pätee kaikkeen muuhunkin Hengen kanssa työskentelyyn, eli vilpittömyys. Itse en yritä huijata ketään Valoon tai mihinkään muuhunkaan (itseänikään) vaan pyrin löytämään jonkinlaisen kommunikointiyhteyden. Aito valoon siirtyminen, parantuminen, pelastuminen jne. tapahtuu todellisen kokemisen kautta. Hengen tasolla. Esim. parantumisessa tietoinen tajunta ei aina ole mukana, jolloin parantumista voi tapahtua, ilman että henkilö kokee uskovansa. Toisinpäin: Jos henkilö kokee uskovansa, mutta hänellä ei ole kokemusta hengen tasolla, ei parantumista tapahdu tai se ilmentää vastaanottamaansa energiaa toisella tavoin. Tällöin voi olla kyse myös siitä, että oma karma, henkiolennot tai muut estävät toiminnan. Tästä syystä mm. parantajan esipuheeseen pitäisi liittyä aina ajatus/ käsite/ lause (= todellinen tarkoitus ja aie) siitä, että parantaminen tms. tapahtukoon hoidettavan korkeimmaksi parhaaksi/ Jumalan tahtoa kunnioittaen/ ottaen huomioon henkiset sitoumukset. Parantajahan on kuitenkin parhaimmillaan kanava, kuten kirjoittaja on parhaimmillaan kanava, kuten puhuja tai laulaja on parhaimmillaan kanava. Se, mitä se kaikki kanavoi, on meidän kaikkien/ kosmoksen/ "joka on" henkeä, joka haluaa ilmentyä. Koska aina ei voi olla varma siitä, mitä kanavoi, kenen tahtoa ja energiaa, tuo liiteajatus myös ohjaa toiminnan tarkoitetun energian/ hengen/ entiteetin/ valon/ voiman kanavointiin. Aika moni ei riittävän tarkasti mielessään erittele sitä, mitä työstää, ts. liikaa vääränlaisia vaikuttajia pääsee vaikuttamaan työhön/ toimintaan.
Jos "saattamista" ei tee vilpittömin tarkoitusperin, vaikutus ei ole pysyvä ja voi pahimmillaan vaikuttaa omaan itseemme tai ympäristöömme negatiivisella tavalla. Kaikella ja kaikessa on valinta. Myös niillä olennoilla, jotka eivät kommunikoi. Ne silti tekevät alkeellisia valintoja. Kun olento ei kommunikoi, ei edes osaa, voi miettiä apua ja malleja esim. eläin-, kivi- ja kasvikunnan puitteista. Ihan vain saadakseen ensiksi oman mielen toimimaan ymmärryksessä. Sitä kautta voi löytää tapoja nähdä, mikä ko. olentoon vaikuttaa ja mikä on sen vaikuttimena.
Ei siitä enempää.
Koalani, muuten, kiitos tuosta Valoon saattamisen puheesta. Se on siis hyvin sellainen, mitä itsekin olen käyttänyt. Alla on yhdenlainen käännös ja muodostus, joka on sekä se sama, minkä laitoit että eri, kun lisäsin siihen ehdotukseksi jotain, jonka olen itse kokemuksesta hyväksi havainnut, ja työstin niitä vielä lisää

:
- Kutsun Valoa; Jumalaa, Jeesusta ja arkkienkeli Mikaelia kuulemaan minua.
- Kutsun pahan valtaa kuulemaan minua.
- Valon nimeen, kukistakoon Jumala sinut minusta, pahan valta.
- Jeesuksen nimeen minä luovun kaikista pahan vallan toimista.
- Minä kumoan kaikki sopimukset ja sitoumukset, kutsut ja manaukset,
- kaikki rituaalit, riitit ja vihkimykset,
- jotka olen suorittanut ja solminut pahan vallan kanssa
- ollessani tietämätön siitä, mitä niillä sielulleni aiheutan ja
- tietämätön siitä, mitä on Jumala.
- Niin kauan kuin sieluni iankaikkisuus on olemassa.
- Pyydän anteeksi kaikkea sitä,
- mitä olen aiheuttanut muille olennoille ja sieluille
- toimiessani pahan vallan ohjaamana.
- * Jeesuksen Kristuksen nimeen, Hengen ja Valon nimeen,
- aamen.
(Lopuksi sain hieman ohjausta, jonka laitan tähän:
*In the name of Spiritual Light, which is the Light of Crist, which is Jesus.)
Tuossa eräässä aikaisemmassa viestissä kerroin siitä yhdestä syntymättömän lapsen sielusta. Sille löytyi yllättäin vastaus eräästä entisestä elämästäni!

Se on sielu silloin syntymättä jääneestä lapsestani, jonka hänen äitinsä "lähdetti". Kieli ja nimi täsmäsivät myös... Meni itselläni pari tovia, että tajusin. Ja täytyy myöntää, etten varsinaisesti itse tajunnutkaan, vaan henkioppaani se vähän tökki minua sen asian suhteen, kunnes oivalsin.