Aqua vitae kirjoitti:Aikoinaan kävin vuoden ajan kolme kertaa viikossa, nyt se on lukion takia jäänyt kotiharrastamiseksi.
Shakaali kirjoitti:Aqua vitae kirjoitti:Aikoinaan kävin vuoden ajan kolme kertaa viikossa, nyt se on lukion takia jäänyt kotiharrastamiseksi.
Missä?![]()
Minä oon koittanu lisätä liikuntaa viime aikoina. Muutamat asanat aamulla ja jotain punnerrusta ym. Ja lenkkeilyä.
Regendos kirjoitti:Juuri eilein suoritin Padi:n Open Water Diver -koulutuksen, elikkä laitesukelluksen peruskurssin. Todella hieno harrastus ja tarkoitus olisi jossain vaiheessa hankkia omat välineetkin!
Mara kirjoitti:Pyrin lukemaan joka päivä, mutta novellien kirjoittaminen ei joka päivä kyllä luonnistu, paitsi jos on meneillään hyvä projekti tms. Nyt kärsin kuivasta kaudesta. Olen yrittänyt kyllä päästä tästä eteenpäin mutta aika huonosti tulee nykyään kirjoitettua... Runot sujuvat jostain syystä paremmin.
Joskus saatan piirtää sarjakuvia ja pilakuvia. Netissä vietän aivan liian paljon aikaa :P
WM_ kirjoitti:Regendos kirjoitti:Juuri eilein suoritin Padi:n Open Water Diver -koulutuksen, elikkä laitesukelluksen peruskurssin. Todella hieno harrastus ja tarkoitus olisi jossain vaiheessa hankkia omat välineetkin!
Kuulostaa mielenkiintoiselta! Tampereella oli kurssi jossain?
Isojalka kirjoitti:Itse harrastan japaninviiriäisten kasvatusta. Ovat erittäin mukavia lemikeitä ja näiden munat ovat erittäin hyviä ja terveellisiä. Minulla on niitä hiukan yli kolmekymmentä. Perheellämme on myös kanoja, jotka ovat roduissa: piikkiöläisiämaatiaiskana, brahma ja orpington. Eläintarhaamme mahtuu mukaan vielä 2 suomenvuohta, 2 kissaa, kääpiösnautseri ja akvaari täynnä kaloja. Siis voin sanoa että eläimet ovat kuten ovat myös vanhempienikin sydäntä lähellä.
Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa