jotakin Raakileita o melki "väkistenki" tullu tallenneltua (alkuaikoina Amiga 500:lla (with ProTracker&OctaMED - taitaapi
muute yhä erellee olla olemassa levykkeillä warhasta musiikkia; jonsei varastointi & kylmä ole -pahaa pelkään

tuhonnu mun aivolapsiani, rakkaita tyäni esikoisia.. ((nuottikirjotuksestahan mää en kässää juurika mitää; mitää konsa,
muskari- tms. pitempiä opintoja mulla Ei ole; oon 99%sti itteoppinu, ja muun korvakuulolta.. melki heti & lähes kertakuule-
malta oikeen soittamaan oppinu. Joskus kävin hetken urkukoulussa (siälä oli kivaa ku sai opetella sillä musiikilla nuotteja
mistä itte tykkäs, Tampereella, ei ollu yhtää tiukkista

Sitten tuli PC, tiatokonesekvensserit, hw-syntikat missä levyke asema (Ta-Daa

ja Jopa o tullu nauhoteltua paskalaatusesti stereo-piuha-pikkumikseriin -> kasettisoittimeen - yhristelmälläki

Musiikkia ei "valitettavasti" ole kuultavissa missää julkisesti (i´m a modest & shy man :p ...) netissä tms. taltioituna ostetta-
vissa.. soitan kyä kysyttäessä (en välttämättä Oikein, kakskätisesti aina tai eres mitää tunnistettavaa, meen vaan "with the
flow & inspiration/intuition

Joo... musikaalisia siis ollaan,mutten mikää hirveen multi-instrumentalisti, siittäkä hualimatta että olen joskus nöösipoikana
soittanu tenorisaksooki (nuariso orkassa) ja mulla oli ~vuasi takaperin uutena ostettu Epiphonen Les Paul Special-II (minkä
annoin hyväntekeväisyytenä -kitaraa kohtaan- eteenpäi, lähisukulaiselle, koska oon kuiteski eniten kosketinsoittajamiähiä

tuski tähä enää mitää lisättävää..
tänää tullu muutenki hirveesti jo höpistyä, iha aamusta lähtien