WM_ kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=B6NIUV24vcQ
Verninia kirjoitti:Kävin tänään nopeasti auraluennassa ja oli kyllä mielenkiintoista! Tätä lisää!!!
portinetsija197 kirjoitti:Tarkastelin tuossa auraani peilin kautta ja ihastelin millainen sateenkaari aurastani on tullut, värejä on paljon ja värit ovat hyvin kirkkaat. Kämmenien ympärillä ehkä kirkaimmat. Omat fiiliksetkin ovat olleet normaalia paremmat viime päivinä.
Regendos kirjoitti:Minä olen pitänyt auraa aina optisena harhana. Esimerkiksi jopa minä kykenen näkemään "auran" jos osaan tarkentaa silmäni oikein.
Regendos kirjoitti:Minä olen pitänyt auraa aina optisena harhana. Esimerkiksi jopa minä kykenen näkemään "auran" jos osaan tarkentaa silmäni oikein.
WM_ kirjoitti:Verninia kirjoitti:Kävin tänään nopeasti auraluennassa ja oli kyllä mielenkiintoista! Tätä lisää!!!
Voisitko kertoa siitä itse luennasta lisää?
portinetsija197 kirjoitti:Kuinka kauan auranluenta kesti, minuutteja? Katsoiko lukija pään yläpuolelle vai kenties otsaan? Vai jotenkin ihan muuten?
Palaa sivulle “Parapsykologia”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa