Moi!
Olen helmikuussa -97 syntynyt, eli nyt 14-vuotias, kuopiolaistyttö. Jo pitkään ovat kiinnostaneet kaikenlaiset yliluonnolliset asiat. Kummitusjuttuja, varsinkin tositarinoita, olen rakastanut aina. Henkiin ja kummituksiin uskon. Lainasin kerran kirjastosta kirjan kummitusten valokuvaamisesta, ja se oli kai ensiaskel kiinnostumisesta kaikkeen muuhunkin paranormaaliin. Internetin aidoiksi väitetyt ja feikatutkin kummitusvalokuvat on kierrelty läpi, samoin Oklahoman hylätyn mielisairaalan webkamerat, Paranormaaliblogin jutut, suomi24:n spiritismiketjut. Spiritismi on omakohtaisestikin testattu ja se toimi. 
Tänne foorumillekin nyt eksyin ja tein tunnukset, paljon mielenkiintoista luettavaa ja täysin uusia kiinnostavia asioita. Esim. auroja päätin yrittää opetella näkemään. Uskon yliluonnollisiin asioihin, viimeistään spiritismi sai sen lopullisesti aikaan, ja kun en tuota enää uskalla yrittää, haluan todistaa itselleni yliluonnollisten voimien olemassaolon muilla keinoin. Aurat alkoivat suuresti kiinnostaa, katsotaanpas mitä uutta tänään löytäisin 

Ja kuten ehkä voi päätelläkin, olen luonteeltani aika utelias, minua kiinnostaa kaikenlainen tiede ja ajattelu mitä ei kouluissa opeteta. Luen Tieteen Kuvalehteä ja Scientific Americania, ja mietin usein mitä aika loppujen lopuksi on, mitä oli ennen maailmankaikkeutta, ja mikä on neljäs, viides, kuudes jne. ulottuvuus. Paranormaaleja ilmiöitä en kuitenkaan yritä selittää tieteen keinoin, miksipä pitäisikään kun niihin todella uskon.