Postremo est rogatio kirjoitti:joko keksit..?? ...... ... Se ,on samalla humoristinen - kielletään itse -itsemme!!! Mitäkö tarkoitin...Noh lukija mietippä sitä..kerron ,joskus myöhemmin..Tai selviää ku luet toisen kirjoitukseni... Minä olen toisin ajattelija...mietiskelijä...vähän omanlaiseni tutkija..ja toisaalta ihan tavallinen jantteri..ja jääkäri...ja uskon.
Zrud kirjoitti:Postremo est rogatio kirjoitti:joko keksit..?? ...... ... Se ,on samalla humoristinen - kielletään itse -itsemme!!! Mitäkö tarkoitin...Noh lukija mietippä sitä..kerron ,joskus myöhemmin..Tai selviää ku luet toisen kirjoitukseni... Minä olen toisin ajattelija...mietiskelijä...vähän omanlaiseni tutkija..ja toisaalta ihan tavallinen jantteri..ja jääkäri...ja uskon.
Onko... ihan noin... Mielenkiintoista... kertakaikkiaan. Tämä Threadi... sai minun aivoni... hurisemaan... teidättekös.
(joko oot jo valmiiks vähä heikolla hapella tai oot vaa vahvoissa lääkkeissä. Toi sun puhe tyyli oli pikemminki rasittava ja mitäänsanomatonta diipa daapaa. Jos aiot langan aloittaa. Niin pistä kunnon alotus viesti eikä mitn on ehkä ei tadaa ...... onki... hauskaa ... hihihihi. Siis oikeesti.
Vic Rattlehead kirjoitti:Ihmiskunnan suurin kusetus/trollaus = Raamattu ja Jeesus.
WM_ kirjoitti:Vic Rattlehead kirjoitti:Ihmiskunnan suurin kusetus/trollaus = Raamattu ja Jeesus.
Pää ulos siitä laatikosta nyt Vic, kristinusko ei ole maailman ainoa uskonto..
Aqua vitae kirjoitti:Tehdään kompromissi.
Ihmiskunnan suurin kusetus on ajatus yliluonnollisesta.
WM_ kirjoitti:Aqua vitae kirjoitti:Tehdään kompromissi.
Ihmiskunnan suurin kusetus on ajatus yliluonnollisesta.
..koska yliluonnollista ei ole olemassa sillä mikä olisi luonnon ulkopuolelta? Kyseessä on vain asiat, joihin ei olla tieteellisesti päästy käsiksi nykyisillä keinoillaYlitieteellinen?
Zrud kirjoitti:toi 2012 ei oo kyl suurinta kusetusta ikäväkyllä nähnykkää. Se o samaa paskaa ku kaikki muut tuhansittain ennustetut maailmanloput joita ei ikinä tullu. ei se ole sen erikoisempi mistään syystä, ei edes siitä että maya intiaanit eivät jaksaneet paukuttaa niitä penteleen kivi kalenterita ikuisuuteen asti.
Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa