Aqua vitae kirjoitti:slipknotrulez kirjoitti:Minä kiinnostuin varmaan... Enpä tiedä! Jostain se vaan lähti... Mun perhe on aina kyllä torjunut mun paranormaalin kiinnostuksen: "älä käy sellaisilla paranormaaleilla blogeilla!" "Ei kummituksia ole olemassa" jäkä jäkä... Mutta minä pidin pintani ja nyt he hyväksyvät sen. Ainakin vähän paremmin.
Samaa huttua täältäkin sai kuulla. ;] Äiti luulee, että minusta nyt tule joku kouluammuskelija.
Aqua vitae kirjoitti:slipknotrulez kirjoitti:Minä kiinnostuin varmaan... Enpä tiedä! Jostain se vaan lähti... Mun perhe on aina kyllä torjunut mun paranormaalin kiinnostuksen: "älä käy sellaisilla paranormaaleilla blogeilla!" "Ei kummituksia ole olemassa" jäkä jäkä... Mutta minä pidin pintani ja nyt he hyväksyvät sen. Ainakin vähän paremmin.
Samaa huttua täältäkin sai kuulla. ;] Äiti luulee, että minusta nyt tule joku kouluammuskelija.
Shakaali kirjoitti:Mulle vanhemmat toi mielellään ufokirjoja sun muuta kirjastosta. Tosin faija hienovaraisesti toi joskus mukana mm. paholaisen asianajajan, minkä luin myös mielelläni.
OSITutkimusseura kirjoitti:Toivottavasti sait joskus luettavaksi Noidan Käsikirjan? (Ehdottomasti yksi parhaista nuoruuden ajan lukemisia tämän genren osalta!)
Palaa sivulle “Muut selittämättömät asiat”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa